Monday.

Nie lubię dni, kiedy nachodzą mnie myśli, nad którymi w sumie nie powinnam jeszcze rozmyślać. Najwięcej czasu na zostanie sam na sam ze swoimi przemyśleniami mam w busie, jadąc czy też wracając ze szkoły. W mp3 lecą ukochane piosenki, które sprzyjają wyobraźni. Dzisiaj akurat rozmyślałam nad moją przyszłością, jestem okropnie ciekawa jak to będzie. Dzisiejszą porcję wiedzy pochłonęłam niczym odkurzacz. Zabrałam się do wszystkiego w miarę szybko i sprawnie. Cieszę się że znalazłam chwilkę na udostępnienie nowego wpisu. Zdążyłam nawet sfotografować mój dzisiejszy outfit. Uwielbiam połączenie szerokiej bluzki z rurkami, czuję się w takim zestawie wygodnie i kobieco. Enjoy, a ja tymczasem zmykam spać bo jutro czeka mnie bus do szkoły o godzinie 6.30. O Boże, nienawidzę wtorków...






t-shirt - Pull&Bear, jeans, shoes - H&M, bag - New look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger