Kraków.

Czasami trzeba wybrac. Czy te wybory niosą za sobą dobre konsekwencje? Zżera mnie tesknota za  niektorymi ludźmi. Tesknie za ich otwartoscią. Wyboru dokonalam troche ponad pol roku temu. Wtedy czulam inaczej. Jestem ciekwa na ile sie zmienilismy wszyscy, jakie w tym momencie mielibysmy wzajemne stosunki, relacje. Ciesze sie ze Ty kochanie bedziesz zawsze. Prawdziwy i tylko moj :)
  Miałam okazje byc w niedziele w naszym cudownym Krakowie :) Ukryte wspomnienia odzywaly sie ze zdwojoną siłą..Widziałam to miasto zupelnie inaczej niż zwykle. Przypominały mi się nasze wspolne chwile, spacery, rozmowy. Nigdy nie czulam sie tak nieziemsko. Nie moge doczekac sie naszego powrotu tam..
  Sympatyczny weekend z rodziną, jak to bywa na takich wypadach, wrocilam do domu z ogromnym, wypelnionym po brzegi brzuszkiem..Miłe popoludnie z kochana siostra i kuzynami. Kawa na rynku. Krakowski hejnał. Nawet udalo mi sie zrobic pare zdjec! :) Cierpie na brak czasu, dobranoc.

xoxo














jacket - Bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger