Autumn love.

Uwielbiam jesień. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że naprawdę potrafi być cudowna. Kolorowe liście, które zasypują drogi, sprawiając że wszystko wygląda jak w bajce. W powietrzu unosi się zapach nadchodzącej zimy, która niesie ze sobą ukochane Święta Bożego Narodzenia czy Sylwestra...Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam ten okres! Mimo niektórych deszczowych i ponurych dni, można cieszyć się całokształtem. Dzisiaj kochana Olcia, zrobiła mi parę zdjęć jesiennego outfitu. Parka jest głównym elementem stylizacji, klasyczny sweter, spodnie we wzory, by rozświetlić zestaw i workery. Cieszę się że znalazłyśmy chwilę na wspólne zdjęcia, a jeszcze bardziej raduje mnie fakt że mogę dodać notkę na bloga. :) W głośnikach leci Birdy na zmianę z Benem Howardem, tradycyjnie herbatka na biurku, szkoła ogarnięta na jutro, ale chyba jeszcze coś zrobię żeby uniknąć nadmiaru nauki jutrzejszego dnia. Miłego wieczoru, zostawiam was z dzisiejszą stylizacją. 

xoxo








jacket, shoes - New look, trousers - H&M, bag - Reserved

3 komentarze:

  1. bardzo w Twoim klimacie,
    na propsie!

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam cię długo na pingerze, czemu nie prowadzisz dwóch blogów?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam tych butów w new looku, szkoda bo bardzo mi się podobają..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger