Memories

 Dzisiaj natchnęło mnie na wspominanie. Spojrzałam na pulpit komputera. Zaglądnęłam do wielu folderów, do których przeważnie nie wchodzę. Dość długo oglądałam te wszystkie fantastyczne zdjęcia z różnych okresów mojego życia. Naprawdę miło mi się na to patrzyło. Włączyłam nawet swoje ulubione kawałki, które mogę dopasować do poszczególnych sytuacji. Lubię wspominać. Widzieć chwile na nowo, uśmiechać się pod nosem..

 Póki co żadnej stylizacji dla was nie skomponowałam, ale wkrótce jakieś nowości się ukażą. Mam w planie kupno litów, tylko muszę zastanowić się jaki chce kolor...Uciekam, miłego wieczoru 

xoxo





1 komentarz:

  1. Uwielbiam Twojego bloga <3
    Świetny wpis ;)
    Nominowałam Cię do Liebster Bloga, pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger