Walking on a street.

 Poniedziałki są dniami których naprawdę nie lubię. Nie jestem w stanie zrobić niczego. Senność mnie ogarnia, być może pozostałość po weekendzie. Na nauce skupić się tym bardziej nie potrafię. Za niedługo 19 a ja jeszcze nic nie zrobiłam, w dodatku przede mną dodatkowe lekcje hiszpańskiego, boże jak ja to na jutro ogarnę.
 Na dzisiejszym zastępstwie w szkole mieliśmy okazję mieć zajęcia z panią profesor z wdż, która prowadziła lekcję dotyczącą naszych problemów i relacji międzyludzkich. Wybuchła energiczna dyskusja na ten temat, do tej pory gdzieś tam wędrują w mojej głowie różne przemyślenia. Szkoda mi niektórych osób, dużo rzeczy mogłam dzisiaj zauważyć. Przykre że większość z nas pozostaje obojętna w wielu ważnych kwestiach.




2 komentarze:

  1. Nowy wygląd bloga - świetny! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. więcej, więcej, więcej wszystkiego! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger