Black news

  Ojojoj, dawno mnie tutaj nie było. Troszeczkę zaniedbałam swojego bloga i głupio mi z tego powodu. Nie lubię długo nie pisać, czuję wtedy taką małą pustkę. Idą święta, więc mam nadzieję, że zrobi się ciekawiej i będę miała więcej pomysłów na posty. Coraz bardziej odczuwam magiczną zimę. Śnieg nie przestaje prószyć, za oknem biały krajobraz, jeden z moich ulubionych. Wieczorami piję ciepłą herbatę, w radiu czy w telewizji lecą świąteczne reklamy. Ostatnio ubieraliśmy w klasie choinkę, przystrajaliśmy okna złotymi i srebrnymi łańcuchami. Nawet byłam już w sklepach i rozglądałam się za prezentami. Tam, mimo wszystko panuje najlepsza atmosfera. W głośnikach Brenda Lee, Wham albo Dean Martin, dookoła ustrojone choinki i mnóstwo sklepów wystawionych specjalnie na święta, w których można zakupić pachnące ciasta, pierniki, mikołaje, anioły czy bombki. Jak tu ich nie kochać? Uwielbiam grudzień, ten magiczny i piękny okres. Nie mogę się już doczekać. Ostatnio wszystko dobrze się układa i jestem jakoś strasznie szczęśliwa :) Jacuś właśnie podziękował mi za 14 wspólnie spędzony miesiąc, jejku jakoś zapomniałam o tym :o Dobrze jest..Mam dla was zdjęcia paru rzeczy które ostatnio kupiłam. Wszystkie w kolorze czarnym, jakoś się tak złożyło. Sukienka już na sylwestra, minimalistyczna. Ćwieki subtelnie nadają jej charakteru. W pełnej okazałości pokażę ją w dniu imprezy. Hitem jest gorset, ze skórzaną wstawką który udało mi się kupić za jedyne 10 zł w Terranovie. Ukochane lity i słodki cekinowy plecaczek, zawsze sobie wyobrażałam że chciałabym mieć taki i proszę, znalazłam. Lecę powtarzać materiał do szkoły, miłego wieczoru!





lita shoes - Czas na buty, Glitter bag - Clarie's, Dress - Taily Weil, Shirt - Terranova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger