Christmas time

Już jutro jeden z najpiękniejszych okresów w całym roku. Wszyscy zasiądą przy wigilijnym stole, wspólnie zjemy posiłek i podzielimy się opłatkiem. Będę zajadać się pierniczkami i wpatrywać się godzinami w piękna, wystrojoną, mieniącą się choinkę. Późnym wieczorem otworzymy kolorowe prezenty. Nawet śnieg dzisiaj spadł! Dobry before przedświąteczny :) Dosłownie szaleję za tymi świętami, humor mi dopisuje, nic nie byłoby w stanie mi go zepsuć. Cieszę się, odetchniemy wszyscy przez te parę dni, może w końcu porobię coś konstruktywniejszego niż podczas normalnego tygodnia szkolnego. Dzisiejsza stylizacja miała być w klimacie zimowym. Ubrałam brązowe palto w delikatną krateczkę, pod spodem miałam na sobie beżowy sweterek, naszyłam na niego kilka złotych ćwieków w kształcie stożków i szczerze mówiąc lepszy efekt na żywo. Klasyczne ciemne jeansy i botki na małym obcasie. Na początku było mi ciepło, dopiero potem obecna pora roku porządnie mi dokuczyła i musiałam w ekspresowym tempie uciekać ogrzać się do domu. Pomijając ten fakt, uwielbiam zimowe zdjęcia, szczególnie kiedy dookoła jest biało. Miłego wieczoru i jeszcze raz Merry Christmas :*








coat - Zara, sweater - H&M/DIY, jeans - Pull and Bear, shoes - H&M

4 komentarze:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie jest prześliczne <3
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger