Gingerbreads

W końcu przyszła upragniona przerwa świąteczna. Dzisiejszego dnia sprzątałam dokładnie w swoim pokoju, przyozdobiłam lampkami szafy, pojechałam z tatą po choinkę, a wieczorem piekłam z mamą i siostrą pierniczki :) Upiększyłyśmy je kolorowymi pisakami, złotymi kuleczkami, posypką i czekoladą. Na okrągło słucham największych hitów świątecznych. Atmosfera jest jak najbardziej magiczna! Czego mogę wam życzyć na zbliżające się święta? Przede wszystkim uśmiechu na twarzy i dobrego nastroju, ponieważ to absolutnie nie czas na zmartwienia, spełnienia marzeń i oczywiście cudownych prezentów.. MERRY CHRISTMAS! Ja tymczasem wybieram się do kontynuowania mojej pracy nad sweterkiem (love DIY). Efekty pracy w najbliższych wpisach :)

xoxo






3 komentarze:

  1. Aaaaaale świątecznie! Jestem totalnie zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie spędzasz sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojego chłopaka, wraz z przyjaciółmi :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger