Military trousers

Jak co roku Święta zleciały mi w ekspresowym tempie. Delektuję się jeszcze paroma dniami wolnego, a ukoronowaniem tego wszystkiego będzie Sylwester. Nie mogę się już doczekać, brakuje mi imprez w dobrym gronie. Dzisiejszy dzień był bardzo zabiegany. Rano jechałam do centrum handlowego na jakieś małe zakupy, zdążyłam zrobić zdjęcia outfitu, na którego składa się czarny lekki płaszcz, zwykła czarna koszulka, militarne spodnie, które udało mi się kupić na przecenie w New looku. Są moją perełką, dawno takich szukałam ale nigdy nie udało mi się znaleźć tych odpowiednich, a tu proszę rozmiar dobrałam idealnie i nie przepłaciłam. Uniwersalne lity, które pasują dosłownie do wszystkiego, cienki pasek w złote ćwieki, zegarek i brokatowy plecaczek. Załapałam się z dziewczynami na kawę, a potem pędziłam do mojego koteczka. Spędziliśmy wieczór oglądając francuski film. Jak zwykle było wspaniale. Pokój obwieszony mam kolorowymi lampkami, chyba uciekam do książki "List w butelce" i skorzystam jeszcze z resztek świątecznej atmosfery. Miłego wieczoru.

xoxo









coat - Zara, belt - Camaieu, trousers- New look, shoes - Czas na buty, watch - Parfois, glitter bag - Clarie's

1 komentarz:

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger