Sweet cats

Ha! Wyrobiłam się szybciutko z nauką i nawet zdążyłam przerobić zdjęcia z dzisiejszej sesji.  Niedzielny outfit prezentuje się następująco: uroczy sweter w czarne kotki, zwiewna czarna spódnica, ukochane lity i dla drobnego urozmaicenia kołnierzyk wystający spod sweterka. Załapałam się w tym tygodniu na przeceny w H&M, kupiłam kilka rzeczy więc postaram się w najbliższym czasie opublikować moje zdobycze. Ubolewam nad wzrostem temperatury, moje marzenia o świętach z kilkumetrowym śniegiem w duecie chyba odchodzą w dal...Miejmy nadzieję że może jednak będzie w stu procentach zimowo i magicznie! Sylwester zaplanowany, cieszę się ogromnie! Lepiej być nie mogło :) Teraz pozostaje ustalenie szczegółów, już nie mogę się doczekać :) Uciekam za chwilkę spać, trzeba stawić czoła potwornemu poniedziałkowi i reszcie tygodnia. Zostawiam zdjęcia dzisiejsze stylizacji, HOPE U LIKE IT!

XOXO







sweater, skirt - H&M, lita shoes - Czas na buty

6 komentarzy:

  1. Na czym Przerabiasz zdjecia ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawię się w Photoscapie, Gimpie 2 i w Magic photo clinic :)

      xoxo :*

      Usuń
  2. Boże, najlepsza stylizacja! Jestem pod wrażeniem, pisz częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na nowy wpis :) dobrze się rozkręcasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. brzydka twarz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię, pozdrawiam cieplutko! heheh :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger