First post in new year

Wraz z nowym rokiem powróciła do mojego miasta piękna, prawdziwa zima. Uwielbiam taką pogodę, wszystko wygląda jak w magicznej krainie, sprzyja to mojemu nastrojowi. Ubolewam jedynie, że nie doczekałam się śniegu na święta. Wraz z nowym rokiem przyszły również postanowienia i wiele przeróżnych planów na przyszłość. Mam nadzieję, że mój blog stanie się bardziej popularny i będzie obfity w ciekawe wpisy. Co prawda już nawet sporo osób mówiło mi, że z chęcią go czytają i oglądają moje posty, ale chciałabym aby z każdym dniem oglądalność wzrastała jeszcze bardziej i żebym częściej słuchała opinii na temat Pauliette's blog. Po szkole Misia zrobiła mi parę zdjęć. Dzisiejszy outfit to jasny, beżowy sweterek z futerkiem, burgundowa spódniczka, brązowe botki, parę złotych dodatków i torba w panterkę dla ożywienia całego zestawu. Dziękuję mojej kochanej siostrze za pożyczenie mi tego cudeńka! :) Musiałam prezentować się bez kurtki, a mimo to dzisiaj wyjątkowo nie zamarazłam! Przede mną nauka o rewolucji francuskiej, tak więc uciekam, miłego wieczoru!

xoxo









sweater - H&M, skirt - River Island, shoes - H&M, bag - new look, bracelet - Edi bazzar, watch - Parfois

4 komentarze:

  1. No po prostu jestes cudowna, uwielbiam cie czytac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupsi meow meow meow

    OdpowiedzUsuń
  3. Only post in a new year?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit, bardzo elegancki! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger