Black and white

Do mojego miasta znowu powróciła zima. Śnieg nie przestaje prószyć, nieskończone ilości płatków tańczą na niebie. Szczerze mówiąc znudziła mi się taka pogoda. Trochę mnie to przytłacza, pragnę już prawdziwej, ciepłej wiosny. Nienawidzę fotografować ani pozować podczas dni takich jak dzisiejszy. Czasami myślę, że mam naprawdę dużo pomysłów, ale niestety ówczesna pora roku nie pozwala mi na ich zrealizowanie. Dzień za dniem ucieka, ostatnio było ciekawie. Dużo wychodziłam, siedzieliśmy w pubie z przyjaciółmi, robiłam zdjęcia...Całkiem nieźle, myślałam że bez mojego kochanego mężczyzny kompletnie się zanudzę. Mimo to i tak strasznie za nim tęsknie i nie mogę się doczekać kiedy wróci z Londynu. Od rana siedzę w domu, postanowiłam, że dzisiejszego dnia odpocznę. Zresztą trochę jestem podziębiona, praktycznie nigdy nie choruję, a na ferie musiało mnie coś dopaść.
 Mam wczorajszy outfit, dosłownie dwa zdjęcia, ale zawsze coś możecie zobaczyć. Tym razem na elegancko, futerko, ramoneska, szara prosta sukienka, duża brązowa torba, lity, a jako dodatek czarna kokardka na koku, którą zresztą sama zrobiłam. Enjoy i miłego dnia.

Kisses&hugs


jacket - Bershka, dress - Zara, bag - David Jones, shoes - Czasnabuty.pl

7 komentarzy:

  1. na bogato outfit! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ile dałaś za torbę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! kiedy nowy wpis??:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Piękna i bardzo inspirująca! buty wyglądają na bardzo fajne :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Strasznie miło mi to słyszeć :3

      Usuń
  5. Przepraszam wiem, że to pytanie jest może nie na miejscu, ale od dłuższego czasu strasznie mnie nurtuje. Otóż kim z zawodu są twoi rodzicie? Poza tym outfity mega!!!! Zgadzam się z poprzedniczką, że jesteś inspirująca - tak to prawda:) Oby tak dalej i czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger