Gifts from Usa

 Wczorajsze walentynki spędziłam w towarzystwie mojego cudownego Jacka. To był nasz ostatni wspólny dzień przed jego wyjazdem do Londynu, ale na szczęście nie ostatni w te ferie zimowe. Co prawda zostanie nam tylko weekend, ale zawsze coś. Wiem już od wczoraj, że ogromnie się za nim stęsknię, a jeszcze bardziej jestem pewna tego, że ten tydzień będzie jednym z nudniejszych w ostatnim czasie. W ferie w sumie rzadko wyjeżdżam, nigdy nie brakowało mi wyjazdu, zawsze korzystałam z możliwości odpoczynku, natomiast teraz nie potrafię usiedzieć na jednym miejscu, mam tyle pomysłów na urozmaicenie sobie tych dni, a oczywiście z nikim nie można moich planów zrealizować, ponieważ praktycznie wszyscy moi znajomi wyjechali...Kotek wracaj już do mnie :)
 Bardzo się cieszę bo wczoraj ze Stanów wróciła moja mamcia. Długo jej nie było, każdy z domowników stęsknił się za nią. Miło słuchało się tych opowieści o amerykańskim życiu, ludziach, dzielnicach, zabytkach. Jeszcze przyjemniej było obżerać się amerykańskimi słodyczami, które znacznie różnią się od naszych. Każdy dostał jakieś upominki i temu poświęcam dzisiejszą notkę. W moim przypadku są to upragnione vansy. Na początku chciałam zwykłe czarne, dlatego że są uniwersalne i najbardziej klasyczne, można dobrać je do wszystkiego, a przede wszystkim nie ubrudziłyby mi się szybko. Jednak po dłuższym zastanowieniu wybrałam czarne - lecz brokatowe. Myślę, że w nich będę zdecydowanie bardziej się wyróżniać :) W moim posiadaniu znalazł się także amerykański Vogue, kosmetyki i bielizna z Victoria's secret, a także coś na mroźne wieczory, czyli czekolada ze Starbucksa. Za niedługo pojawi się nowy outfit, prawdopodobnie z vansami w roli głównej ;)

See you soon!




6 komentarzy:

  1. świetne prezenty. Zazdroszczę bielizny z VS i Vogue'a . Dziękuję bardzo za komentarz i zapraszam ponownie, xoxo

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Im totally in looove with your Vans sneakers!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Bloga . Obserwuje i czekam na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiesz czy dostane takie vansy w polsce???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam na polskich stronach, poszukaj na zagranicznych sklepach online :)

      Usuń
  5. zazdroszczę prezentów! *.*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger