Neon bag

Dzisiejszą sobotę rozpoczęłam w miarę wcześnie. Wstałam o przyzwoitej porze, zdążyłam zjeść porządne śniadanko, a następnie wybrałam się na zdjęcia z Olą. Po długiej przerwie mam dla was kolejny outfit. Co prawda nie posiadam wielu zdjęć z dzisiejszej sesji, ale coś tam na pewno uda mi się opublikować. O dzisiejszej stylizacji mogę śmiało powiedzieć iż jest minimalistyczną. Dominuje kolor czarny. Miałam na sobie klasyczny, prosty płaszcz; żywicowane spodnie - czego na zdjęciu niestety nie widać...(Mój aparat chyba nie był w stanie uchwycić tego szczegółu) białą, zwiewną koszulę, vansy oraz czarną czapkę w ćwieki. Cały zestaw rozświetla neonowa, przeźroczysta torba :) Znalazłam ją niedawno i stwierdziłam, że wykorzystam ją do jakiejś stylizacji, myślę że nie najgorzej wyszło. Cieszę się bo udało mi się szybko dodać wpis, teraz uciekam na kawę z Olą i Emilką. Dobrze będzie spędzić czas w doborowym babskim towarzystwie ! :) Enjoy i miłego wieczoru!



coat - Zara, shirt - Bershka, trousers - Terranova, Vans shoes

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, mega pomysł z tą torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś piękna!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze ze woda w piwnicy u koleżanki, polecam zalozyc kalosze zamiast vansów :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger