Snowy wednesday

Kolejny dzień ferii zimowych szybko przeleciał. Tak jak w ostatnich dniach spędziłam go z dziewczynami. Zrobiłyśmy zdjęcia akurat wtedy kiedy rozpętała się straszna śnieżyca, co zresztą widać na zdjęciach. Mimo to dałyśmy radę uchwycić najważniejsze. Dzisiejszy outfit bez jakichkolwiek udziwnień, całkowicie prosty i klasyczny. Pastelowo różowy sweterek, czarna, zwiewna spódniczka, workery i błyszczący plecak.
 Jutrzejszy wieczór spędzę w gronie przyjaciół w naszym ukochanym pubie, a później udaję się z Olą i Michaliną do mnie na babską noc pełną rozmów i filmów. Pewnie nie pójdziemy spać, no może jedynie ja, bo ostatnio jestem cienkim zawodnikiem jeżeli o to chodzi...Dzisiaj nie pozostaje mi nic innego jak walka z wieczorną nudą. Chyba obejrzę sobie jakiś ciekawy film, nie pozostaje mi nic innego. Miłego środowego wieczoru.

xoxo


sweater, skirt - H&M, glitter bag - Clarie's, shoes - New look

11 komentarzy:

  1. ŚWIETNE ZDJĘCIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz prześliczny ten plecak i bardzo podoba mi się połączony z taką dziewczęcą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakiej cenie kupiona spódniczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ałtficik :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś najśliczniejsza! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno kupowałas ten plecak!? prosze powiedz bo nie wiem czy dostane go jeszcze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 2-3 miesiące temu, wydaje mi się że może o już nie być :c

      Usuń
  7. Jesteś fotogieniczna :) i ładnie ubrana ofkors

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog
    ZAPRASZAM DO KONKURSU
    http://brunetka-fashion-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger