Everyday make-up

Wczorajszą sobotę odpoczywałam. W piątek byłam na szalonej osiemnastce. Szalonej dlatego, ponieważ kilka godzin szukaliśmy miejsca w którym moglibyśmy usiąść. Każdy pub był wypełniony po brzegi. Obeszliśmy całe miasto, wszyscy byli padnięci i kompletnie zrezygnowani. Po paru godzinach poszukiwań w końcu znaleźliśmy pustą knajpkę, a gdy weszliśmy do środka, ochrona czy ktokolwiek to był powiedział do kolegi - "nie podoba mi się twoje obuwie sportowe" Co było równoznaczne z tym że musieliśmy opuścić lokal. Śmiech na sali...Ale na szczęście w końcu znaleźliśmy normalne miejsce gdzie można było usiąść i miło spędzić wieczór.



Dla was w dzisiejszym wpisie mam coś czego do tej pory nigdy nie było. Jako że cały wczorajszy dzień miałam wolny, wpadłam na pomysł nakręcenia jakiegoś filmiku. Niestety nie wiem dlaczego, jakość przed zmontowaniem była naprawdę dobra, po zmontowaniu filmu pogorszyła się, a po dodaniu na Youtube już kompletnie nie jestem zadowolona. W każdym razie, jakoś trzeba zaczynać. Rozglądam się teraz za jakąś lustrzanką z opcją nagrywania, bo moja takowej opcji niestety nie posiada; lub po prostu za kamerą która będzie miała opcję nagrywania w HD.
 Jak wygląda mój codzienny makijaż? Używam podkładu z Loreal. Na jakieś widoczne bardziej plamki, przebarwienia czy też podkrążone oczy stosuję puder w musie. Nie lubię świecącej cery więc używam jasnego pudru. Zaznaczam kości policzkowe i maluję rzęsy. Jeżeli idę na imprezę lub jakiś inny event, bawię się w malowanie oczu cieniem do powiek. Bez przesady i naturalnie :)

 Enjoy!


18 komentarzy:

  1. Jezu ale jestes piekna, zdjecia tego nie oddaja!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja, ja jaaa robiłam zdjęcie :D :*
    ŚLICZNA PAULA :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agatko, zrobiłaś najlepsze zdjęcie ever! :):*

      Usuń
  3. Mam nietypowe pytanie. Kim się inspirujesz? Mam na myśli jakąś bloggerke, którą lubisz. I za co ją lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie ulubione bloggerki, na które wchodzę nawet kilka razy dziennie. Jest to Kenza i Angelika's place. Kenza jest dla mnie ideałem kobiecości, uwielbiam oglądać jej zdjęcia i jej stylizacje. Są perfekcyjnie dobrane :) Natomiast Angelika oprócz świetnych stylizacji, pisze bardzo dobre notki i ma niesamowite zdjęcia :)

      Usuń
  4. mam takie pytanie, a mianowicie chodzi mi jaka jest dokładnie nazwa i kolor tego podkładu? też mam taką jasną i gładką cerę jak ty i strasznie ciężko mi coś znaleźć w bardzo jasnym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreal Lumi Magique n4 - pure beige :)

      Usuń
  5. ciekawy blog, obserwuję! :D

    zapraszam do siebie ;)
    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wpis kiedy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu malujesz sie na podlodze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taką akurat miałam zachciankę :)

      Usuń
  8. Trzeba było zrobić rezerwacje i po problemie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas poszukiwań na to samo narzekaliśmy, nie wiem dlaczego nikt tego nie zrobił :D

      Usuń
  9. ile masz wzrostu? ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zdjęcie, jesteś bardzo ładna , no i fajny filmik

    OdpowiedzUsuń
  11. słaba jakość tego filmiku, więc nie ogląda się go tak przyjemnie jak profesjonalnych bloggerek, popracuj nad tym

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger