New in

 Do mojej szafy doszło parę nowości. Nie są to rzeczy z najnowszych, najmodniejszych i najdroższych sklepów, a tylko i wyłącznie z second handu. Co mogę powiedzieć na temat kupowania w lumpeksach? Uważam, że naprawdę da się znaleźć wiele fajnych ubrań. Potrzeba odrobinę wyobraźni. Ja, chodząc i szukając moich perełek zawsze wyobrażam sobie do czego dobiorę daną rzecz, z czym połączę, czy też jak ją przerobię. Konieczna jest oczywiście cierpliwość i może nawet pewnego rodzaju odwaga. Mam wielu znajomych, większość z nich wręcz brzydzi się kupować w tychże sklepach, a i nawet nie potrafią dopuścić myśli wejścia tam. Ja tam lubię szperać i zawsze cieszę się gdy znajdę jakąś ciekawą rzecz :) Czuję się niczym prawdziwy myśliwy, który upolował swoją zdobycz :) Ostatnio myślałam nad tym. Praktycznie wszystkie bądź większość rzeczy których się tam znajduje, nie są ubraniami promującymi nowe, najmodniejsze kolekcje znanych sklepów. Doszłam do wniosku, że nie cieszy mnie modne ubieranie się. Nie chcę iść krok w krok za modą. Ubieram się tak jak się ubieram. Chcę dobrze czuć się w rzeczach które kupuję, a zarazem po prostu wyglądać ciekawie i kobieco, niekoniecznie modnie. Stawiam również na wygodę, to zdecydowanie jeden z najważniejszych elementów :)
 W końcu kupiłam białe, klasyczne trampki z H&Mu, czekałam aż wejdą do sklepu. Uwielbiam takie buty, są uniwersalne i pasują do każdej stylizacji, a przy okazji wygląda się bardzo dziewczęco! Gruba podeszwa nadaje uroku :) Bardziej na luzie - flanela w kratę. Koszula z jasnego dżinsu, pełno wszędzie takich, ja swoją dorwałam za grosze. Biała marynarka i aksamitna czarna koszulka, którą zamierzam przerobić, wkrótce pokażę efekty :)

Dzisiaj malutko zdjęć, przedsmak nadchodzących outfitów :*

xoxo

shoes from H&M, other things from Second Hand

8 komentarzy:

  1. w jakie to sh znajdujesz takie piękne zdobycze ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam we wszystkich możliwych second handach w moim mieście :)

      Usuń
  2. buty masz piękne Dworuś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twojego blogasa!:) wiecej dodawaj:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabyś podac jakieś konkretne nazwy lub miejsca twoim zdaniem najlepszych second handów.Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz do których Second Handów chodzisz, proszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Second handy odwiedzane przeze mnie najczęściej:

    jeden którego najczęściej odwiedzałam niestety zlikwidowali,następny to moda z usa jakoś tak, dość duży lumpeks w chorzowie, prostopadła ulica do ulicy wolności, a reszta to małe lumpeksy w centrum katowic typu szmatrix, ubrania z skandynawii, tam są rzeczy na wagę, każdego dnia inna cena za jeden kilogram :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger