Sunday trip

 Niedzielę spędziłam we Wrocławiu. Pojechaliśmy sobie pochodzić po mieście, a i przy okazji naszemu hiszpańskiemu gościowi pokazaliśmy co nieco. Przez tydzień mieszkała u nas hiszpanka, muszę przyznać, że był to naprawdę miły okres :) Jutro wyjeżdża, mam nadzieję że odjedzie stąd z miłymi wspomnieniami i że Polska przypadła jej do gustu. W niedzielę miałam ze sobą tylko jeden obiektyw, niestety nie mogłam uchwycić wielu rzeczy gdyż ma bardzo duże zbliżenie i po prostu prawie nic nie mieściło mi się w kadrze. Szczerze mówiąc może nawet to i lepiej, nie mam zbyt wielu zdjęć i zdecydowałam się szybko co tutaj dodam. Nie mogłam porządnie sfotografować tej stylizacji, bo mimo iż nie było ani jednej chmurki na niebie i słońce non stop świeciło, temperatura wcale nie była zadowalająca i wiał okropnie zimny, przenikliwy wiatr. Nikomu nie chciało się operować aparatem, w końcu mama się nade mną zlitowała i pocykała parę zdjęć. Miałam na sobie parkę, koszulę w czarno - białe paski z białym kołnierzykiem. Jest moją największą miłością, a najlepsze jest to że kupiłam ją za jedyne 2 zł w second - handzie :) Także warto jest czasami poświęcić więcej czasu i dokładnie poszperać w tych stertach ciuszków. Kolejny element stylizacji to woskowane spodnie i vansy. To był naprawdę miły dzień, fajnie było choć na chwilę oderwać się od obowiązków. Zostawiam zdjęcia :)

Tymczasem uciekam spać, goodnight!



coat - New look, shirt - Second Hand, trousers - Terranova, shoes - Vans

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ten Wrocław śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz bardzo ciekawego bloga :) Z miłą chęcią obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. w którym to SH można znaleźć i wyszperać takie cuda ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc szukam w wielu SH i w każdym zawsze coś znajduję dla siebie :) Trzeba mieć szczęście by złapać swoją perełkę :)

      Usuń
  5. Swietne zdjecia, potencjal!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że daleka ogniskowa obiektywu wyszła tutaj na dobre. szczególnie na drugim zdjęciu, gdzie "ścisk" kolorowych kamienic wyszedł bardzo korzystnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i genialny post :)
    zapraszam do mnie, może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjecia! Rewelacyjna koszula!


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracław jest pięknym miastem. Fajnie jakby gościom się spodobał :) fajne te fotki, ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Zestaw bardzo przyjemny dla oka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw!!!! Czu opłaca kupic vansy te które ty masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś piękna :O *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. mistrz jak zawsze Pauliette! ;dd

    OdpowiedzUsuń
  14. żal m icie pusta blondyneczqqqqo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe mi Ciebie też krejzolqqqqqq XDDDDDDDD

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger