Lazy friday

 Naprawdę nie pamiętam świąt wielkanocnych kiedy wszystko dookoła było pokryte śniegiem. Szczerze mówiąc przeraża mnie to...Wielkanoc i ten okres kojarzy mi się z ciepłymi dniami, tymczasem w tym roku będzie inaczej. Trudno mi się przyzwyczaić...Cały dzień sypał śnieg, zdjęcia outfitu zrobiłam w domu. Nie miałam najmniejszej ochoty wychodzić na ten ziąb. Myślę, że to dobry pomysł fotografować od czasu do czasu zestawy na tle zwykłej ściany. Zawsze jakieś urozmaicenie :) Dzisiejsza stylizacja zdecydowanie na przyjemne wiosenne dni. Bez przepychu, jak zawsze minimalistycznie :) Czyli tak jak lubię najbardziej. Całą kreację rozświetla biała marynarka, do niej zestawiłam trampki na grubszej podeszwie. Pomarańczowa bluzka nadaje akcentu, zwykłe ciemne dżinsy i dwie złote bransoletki. Dziewczęcy, klasyczny look :)

Hope you like it, miłego wieczoru!
 
jacket - Second Hand, shirt - Zara, Trousers, shoes - H&M

photos : Alexandra (KLIK)

21 komentarzy:

  1. ile dałaś za te śliczne trampeczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska marynarka :) Mam zamiar kupić te same tenisówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze za jakis czas bedziesz slawna bloggerka na cala Polske..jestes swietna, masz ogromny potencjal na blogowanie, uwielbiam cie ogladac!:) I takie pytanie, ile masz wzrostu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooj dziękuję, bardzo mi miło! :o 177 cm :)

      Usuń
  4. Ile dalas za spodnie?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz dawno temu kupowałam, ale bodajże 49 zł :)

      Usuń
  5. Idealne, proste połączenie! Uwielbiam taki styl! <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten outfit <3 Zazdroszczę tej marynarki! w wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też już obserwuję :) ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie to polaczenie :)

    Obserwuje :) wpadnij do mnie i tez moze poobserwujesz moj :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego nie bierzesz udziału w plebiscycie ? Słyszalas o nim? ;dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, nie załapałam się niestety :c

      Usuń
  10. skąd biżuteria? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedną bransoletkę dostałam od cioci, a druga DIY :)

      Usuń
  11. Buty piekne <3
    + Obserwujemy?:* www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger