Winter, please go away

Czy tylko mi wydaje się, że zima trwa zdecydowanie za długo? Marzę już o gorącym i słonecznym lecie, ciepłym wietrze we włosach, upragnionym uczuciu wolności, słońcu i przede wszystkim o masie czasu wolnego. W mojej głowie powstają pomysły dotyczące wakacji, póki co mogę śmiało powiedzieć, że będą na maksa wykorzystane i na pewno będą jednymi z lepszych do tej pory. Czekam na polepszenie się pogody, chcę być w końcu naładowana pozytywną energią.
 Cały dzień obijałam się, w mojej szkole obecnie trwają rekolekcje, więc można powiedzieć że przerwę świąteczną mam wydłużoną o trzy dni. Wczoraj po raz kolejny zaatakowałam second hand, wyszłam z siatką pełną ubrań. Za niedługo pokażę rzeczy w poszczególnych stylizacjach :) Dzisiaj mam dla was elegancki outfit, woskowane spodnie, czarna połyskująca, aksamitna bluzka, kurteczko-marynarka ze złotymi zamkami, brązowe workery oraz torba do kompletu. Z dodatkami nie przesadzałam, minimalistycznie i bez przesady, bransoletka z ćwieków oraz zegarek. Hope you like it :) Miłego wieczoru :*

xoxo

+ zaczynam aukcje na allegro, zapraszam :) http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=28170907

jacket - Bershka, shirt - Second Hand, trousers - Terranova, shoes - Clarie's, bag - Parfois

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba i wygląda mega wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, jakie śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz, fajny zestaw :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie najlepsza! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, aż się modnej polki pofatygowałam, by Cię dokładnie obejrzeć. I zostaję!

    OdpowiedzUsuń
  5. dodawaj częściej wpisy! uwielbiam cię czytać a twoje zestawy są jeszcze cudowniejsze!!!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVELOVELOVELOVELOVELOVE

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno kupowałaś tą kurteczke i za ile? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy dawno, w zeszłym roku na pewno. Nie pamiętam niestety za ile dokładnie, ale była z przeceny :)

      Usuń
  8. dziękuję za wszystkie miłe słowa, bardzo motywujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. umyj włoski myszko, kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :)
    ile masz wzrostu?
    pozrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna marynarka/ żakiet :)

    Nominowałam Twój blog do The Liebster Blog Award http://monusia.blogspot.com/2013/03/o-wszystkim.html
    Jeżeli wzięłabyś udział proszę daj znać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger