Alice in Wonderland

 Pomysłodawcą tytułu wpisu jest Michalinka, której moja stylizacja skojarzyła się z wyglądem Alicji z krainy czarów. (Ja z kolei bardziej czułam się jak Myszka Mickey) Sukienkę zdobyłam parę dni temu w second handzie. Strasznie mnie urzekła, jest bardzo urocza i dziewczęca! :) Oczywiste jest, że najlepiej będzie wyglądała w lato, kiedy dni będą słoneczne i upalne i nie trzeba będzie odziewać się zbędnymi, psującymi wszystko płaszczami. Naprawdę już nie mogę się doczekać. Z wielkim utęsknieniem czekam na ciepłe dni. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że moja głowa jest pełna pomysłów jeżeli chodzi o wiosenne czy letnie stylizacje. Teraz tylko pozostaje cierpliwie czekać aż prawdziwa wiosna łaskawie da o sobie znać.
 Niesamowite jest to że zostało tak mało czasu do końca roku szkolnego. Muszę przyznać, że ten rok zleciał niewyobrażalnie szybko. Z każdym następnym dniem mam w sobie coraz więcej energii. Wakacje za dwa i pół miesiąca, a przed nami jeszcze weekend majowy, który zapowiada się wyśmienicie! :) Póki co nie będę zdradzać gdzie się wybieram, aczkolwiek mogę powiedzieć, że na pewno przygotuję jakąś fotorelację, a i może powstanie filmik :) Uciekam uczyć się geografii, miłego wieczoru :*




dress - Second Hand, coat - Zara, shoes - new look


12 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz! ;)
    Racja, mam nadzieję, że szybciej nadejdą słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle bajecznie, tym razem doslownie haha:) dodawaj czesciej wpisy!:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd kokardka na wlosach?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak ładnie! mnie też ten strój przez kokardke bardziej sie koajrzy z myszką miki ;) jeno jest pewne - that is like a fairytale , czy jakoś tak ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie w tobie to, ze jestes kreatywna i potrafisz ulozyc takie swietne stylizacje z second handow!!:) do tego naprawde trzeba miec leb i cierpliwosc, uwielbiam cie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna jestes...z jakiej konkretnie marki ta sukienka?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twoje nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham groszki :)
    pięknie wyglądasz :*
    figurę masz jak modelka - zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutko tutaj wyglądasz, bardzo Ci to pasuje :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger