Hello April

 Dzisiaj pierwszy dzień kwietnia, drugi dzień Świąt Wielkanocnych. Wszystko pokryte jest grubą warstwą śniegu. Wychodząc na spacer czułam się jakbym była bohaterką filmu "Narnia"...Dla mnie jest to kompletna paranoja. Wszyscy powinniśmy już biegać w lekkich ubraniach, przygotowując się na nadchodzące coraz to cieplejsze dni. Niestety w dalszym ciągu trzeba zakładać na siebie mnóstwo warstw. Będąc na spacerze z moim kochaniem, poprosiłam Go o zrobienie mi paru zdjęć. Na początku widziałam na jego twarzy malutką niechęć, ale potem widać było że całkiem Mu się spodobało! Jako że słońce zbliżało się ku zachodowi, zdążyliśmy ledwo co sfotografować mój dzisiejszy look. Miałam na sobie brązowe, luźne palto, a pod nim skórzaną ramoneskę. Dobrałam do tego burgundowe spodnie, a do nich mój Miś pożyczył mi klasyczną czapkę, również w tym samym kolorze :) Dreptałam sobie w ukochanych litach, nie wiem czy była to dobra decyzja wychodzić w nich w taką pogodę, bo parę razy tonęłam w śniegu i o mało co nie skręciłam kostki. Tymczasem uciekam się relaksować, jutro ostatni dzień wolnego! Enjoy:)


jacket - Zara, trousers - Taily Weil, shoes from czasnabuty.pl

13 komentarzy:

  1. Fakt, pogoda za oknami jest dobijająca. Wszystkiego się odechciewa, gdy tylko wyściubimy nos za drzwi. Super czapka i spodnie ;-)

    Pozdrawiam.

    Ps. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz i masz śliczne nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. o boże jakie nogi, nie wierzę :o

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd czapka? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie długie nogi *.*
    Świetny zestaw ! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązowe palto jest prześliczne! a pomysł by założyć pod to ramoneskę jest wprost genialny - bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś rewelacyjna, kiedy jakieś filmiki? Tamten był świetny, dlaczego usunęłaś? :smuteczek:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na jakąs inspiarcje. Muszę miec co filmowac:) poza tym tamten byl w slabej jakosci. Nastepne będą lepsze:)

      Usuń
  8. bardzo, ale to bardzo cieszę się, że w końcu ktoś mądrze się ubrał, czyli odpowiednio do pogody ! :) a to tego jak ładnie :) bardzo Ci pasuje ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile dałaś za spodnie?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger