The voice within

Niestety dzisiejsza sobota nie do końca była dla mnie wolnym dniem. Rano musiałam dzielnie stawić się w szkole, by oprowadzać naszych przyszłych licealistów i opowiadać im jak to cudownie u nas jest. Także ja skorzystałam z dnia otwartego mojego liceum i napełniłam swój brzuszek po same brzegi stertą słodyczy, ciast czy też napoi. Po powrocie czekały mnie obowiązki, ale oprócz tego namówiłam mojego tatę na zrobienie mi paru zdjęć. Tatuś jest chyba bardziej obcykany niż ja, jeżeli chodzi o bajery fotografii. Dzisiejszy outfit idealny na wiosenny dzień, taki jak dzisiaj. Stonowane, ciemne kolory. Miałam na sobie czarną, delikatnie prześwitującą koszulę, koronkową spódniczkę, którą dorwałam nie dawno w second handzie, ramoneskę i jako dodatek klasyczne perełki. Elegancko i dziewczęco. W końcu możemy zrzucić z siebie te paskudne, grube kurtki zimowe, szaliki czy rękawiczki! Wiosna nareszcie się odezwała :) Uciekam z przyjaciółmi by sympatycznie spędzić wieczór w pubie :)

kisses&hugs






jacket - Bershka, shirt- Kaph all, skirt - second hand

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia.Bardzo udana stylizacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemna stylizacja:) i uwielbiam takie spódniczki koronkowe ;)

    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnna spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ile kurtka kupiona?????

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakim sh, znalazłaś taką piękną spódniczkę ? *:

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje zapraszam na mojego bloga :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale TY jesteś piękna <3
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger