Myself



 W mojej głowie obecnie pełno jest matematycznych i fizycznych wzorów, słówek w innych językach czy też dat związanych z historią naszego kraju. Poniedziałki dostarczają mi full pakiet jeżeli chodzi o naukę. Dopiero teraz mam chwilę dla siebie, chociaż nie do końca, bo powinnam streszczać sceny lektury, ale jestem już tak wyczerpana, że nic nie zrelaksuje mnie bardziej niż dodanie notki na bloga. Muszę wytrzymać jeszcze tylko dwa dni, a już po jutrze będę mogła gdzieś wybrać się z przyjaciółmi na wieczór. Lubię dłuższe weekendy, zresztą kto nie lubi!
 Za niedługo dzień dziecka :) Dla mnie chyba ostatni w moim życiu, za parę miesięcy rodzice powiedzą mi, że jestem już dorosła i na następny nic nie dostanę :) Haha, jak ten czas szybko leci, wiem że mówię jak wszystko wiedząca, dojrzała baba, ale naprawdę tak jest! Pamiętam czasy, kiedy czekałam na ten dzień z wielkim utęsknieniem, by w końcu mieć w rękach wymarzoną lalkę Barbie czy inną zabawkę i móc pochwalić się, że to ja jestem posiadaczką tej "naaajlepszej" i wy wszystkie koleżanki możecie mi zazdrościć! Jakie to słodkie :) Miło wspominam te lata, a najlepiej wspomina się je z drugą osobą, Olą czy Misią..Zawsze mamy wielki ubaw.
 Dzisiaj na zdjęciach ja, tak dla odmiany, bez prezentowania stylizacji. Uciekam...


xoxo



9 komentarzy:

  1. jejku, jejku - jaki płaski brzuszek - powiedz mi kochana, ćwiczysz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak milo, nie, nie cwicze ale zamierzam sie za cos wziąć!:)

      Usuń
  2. Idealna, wrrrrr *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz.Rewelacyjne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wkurwiasz mnie, ty piękności blond! XD :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ciekawa urode, lubie cie ogladac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely photos, you are so pretty :)

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś baardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger