Two days



 Przed rozpoczęciem weekendu majowego byłam niezwykle podekscytowana nadchodzącymi dniami wolnego. Dobrze jest odpocząć od szkoły, a jeszcze lepiej jest odpoczywać w zupełnie innym miejscu od tego w którym jest się na codzień. Uwielbiam wyjazdy i wszystko co z wyjazdami jest związane. Tydzień temu byłam ze swoim chłopakiem kupić bilety do Warszawy. Jestem szczęśliwa bo szczerze mówiąc w Warszawie byłam tylko jeden raz, a w dodatku jakieś trzy lata temu. Następnie kierujemy się w stronę Mazur, by dołączyć do reszty przyjaciół. Na Mazurach nie byłam nigdy, także cieszę się że nadarzyła się taka możliwość. To będą świetne dni! Planuję stworzyć jakiś krótki film z podkładem muzycznym, więc jeśli coś takiego powstanie, napewno opublikuję to na moim blogu. Mam nadzieję tylko, że pogoda się poprawi, bo jak na złość od paru dni non stop pada. Pragnę słońca i ciepłego wiatru we włosach! O tak, to jest zdecydowanie to czego mi potrzeba! Pogoda uniemożliwiła mi zrobienie zdjęć na dworze, więc zrobiłam je w moim pokoju. Jako że tak naprawdę mamy już wiosnę, prezentowanie wiosennych outfitów jest jak najbardziej odpowiednie. Miałam na sobie bluzeczkę z second handu, na jej ramiona naszyłam złote ćwieki, burgundową spódniczkę, czarne platformy i klasyczną, prostą torbę. Elegancko i kobieco :)

kisses&hugs





shirt - second hand/DIY, skirt - River Island, bag, shoes - new look

18 komentarzy:

  1. Piękny zestaw ! $liczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja.bardzo podoba mi się bluzeczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, bardzo podoba mi się spódniczka ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się ubrałaś : ) Miłego wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes przepiekna, zestaw naprawde udany:) oby tak dalej, pozdrawiam :* Asia P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnego bloga, bardzo mi się podoba sposób w jaki go prowadzisz. :) Chyba będę Twoją stałą czytelniczką!:*
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna! Za ile spódniczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd miałaś ćwieki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile masz lat!? nigdy chyba o tym nie pisałaś :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. NAJPIEKNIEJSZA NA SWIECIE, DODAJ KONIECZNIE FILMIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam cię, czekam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger