Velvet shirt



 Brak czasu, chęci, jakichkolwiek inspiracji, pomysłów. Chyba utknęłam w jednym miejscu. Wszystko niesamowicie się ciągnie. Trochę zaniedbałam bloga, ale mimo to w miarę możliwości staram się dodawać wpisy. Dzisiejsza stylizacja to bluzka velvet, kupiłam ją za trzy zł w second handzie, do tego dobrałam jasne spodnie o długości 7/8, platformy i torebkę w kształcie łódki. Wszystko jest w biało-czarnych kolorach, które zresztą coraz bardziej mi się podobają. Chyba jedno z najlepszych połączeń ostatnio.
  Moją kolejną zdobyczą muszą być czarne sandały na szpilce, nie wiem czy jest jakieś konkretne określenie na te buty, w każdym razie mam nadzieję że już niebawem będę ich posiadaczką. Są świetne i niesamowicie kobiece. Być może nie są to z tych stabilniejszych butów, ale nie mają za wysokiego obcasika, a to coś dla mnie i pasują do wszystkiego! :)

kisses






shirt -Second Hand, trousers - Bershka, shoes - new look, bag - allegro

20 komentarzy:

  1. najlepsze jest to, że za grosze w SH można kupić prawdziwe perełki, potrzebny jest tylko czas i może odrobina checi.
    PS. jeżeli tak ma wyglądać zastój to mogę go oglądać cały czas! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. BIEL I CZERŃ UWIELBIAM TERAZ TE POŁĄCZENIE;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja piękna, oby tak dalej!:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu na zdjeciach tak ladnie wychodzisz a na zywo nikt nigdy by na Ciebie okiem nie rzucil ? nie wiem czy to kilogram tapety czy photoshop zakrywa twoje niedoskonalosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to będzie chyba kilogram tapety... XDD

      Usuń
    2. to bedzie chyba obiad u mnie w domu

      Usuń
  5. przyjemnie się przegląda Twojego bloga ;)
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zeza korygujesz soczewkami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie.Stylizacja naprawdę trafiona.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny zestaw ! :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahshah hejterzy, ale mi was szkoda, zazdroscicie jej urody chyba:) kojarze Paule ze szkoly i jest wspaniala osoba :) z zazdrosci dupe wam urywa! Calusy Ania W :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kozak w necie nikt w swiecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze, bardzo mi miło! :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. super, biel i czern nie zawioda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja !! ZAJEFAJNY BLOG *___* Cudo !! Czym robisz zdjęcia ? http://joannaklimek00.blogspot.com/ - zapraszam !

    Obserwujemy ?
    Ja zaobserwwałam !

    OdpowiedzUsuń
  15. ale kochane są te zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  16. love it...
    see my blog www.dreamonheels.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger