Warsaw outfit



Myślałam trochę nad dzisiejszym postem i ostatecznie stwierdziłam, że najlepiej będzie jeśli podzielę go na części. W dzisiejszej notce, przyotowałam dla was zdjęcia z Warszawy, a dokładniej zdjęcia stylizacji. Wszystkie foty robił mój kochany Jacek. Parę dni temu mieliśmy okazję wybrać się do stolicy, a następnie kierowaliśmy się na mazury. To były naprawdę niesamowite i niepowtarzalne dni, ale o tym w następym wpisie.
 Miałam wiele koncepcji jeśli chodzi o górną część tego ubioru, w końcu postawiłam na krótką, klasyczną, czarną bluzkę. Widziałam wiele stylizacji z takimi bluzkami, kiedyś wydawało mi się to wieśniackie(odkryty brzuch niekoniecznie dobrze mi się kojarzy) aczkolwiek oglądając wiele dziewczyn ubranych w takie cudeńka, strasznie mi się to spodobało i zainspirowało. Stwierdziłam, że sama spróbuję. Połączyłam to z elegancką, białą marynarką, aby stylizacja nie była zbyt na luzie i wyzywająca. Do tego dobrałam czarne, woskowane spodnie, białe buty na grubszej podeszwie i pasek w złote ćwieki.
 Dzisiejsza notka jest robiona w pośpiechu, więc mam nadzieję, że jakoś będzie wyglądać. Uciekam spać, dobranoc :*


marynarka - second hand, bluzka - no name, spodnie - terranova, pasek - camaieu, okulary - zakup z Islandii

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia.Bardzo ładnie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes cudowna, swietny look:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, za ile lenonki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy bylas w wawie? Szkoda ze cie nie spotkalam, bo mieszkam tam. Lubie cie ogladac, fajny blog. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz :* A zdjęcia są nieziemskie!:D :*
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te okularki :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger