Asymmetric skirt



 Chyba każdego z nas to przepiękne słońce napawa pozytywną energią i chęcią do stworzenia czegoś fajnego. Wczoraj wybrałam się na zdjęcia z Olą i jestem zadowolona, że wykorzystałyśmy tak śliczny dzień. Przez ostatni tydzień naprawdę nie dało się niczego zrobić, jedyne co odczuwałam to wielkie przygnębienie i brak jakiejkolwiek chęci na wszystko. Piątek i sobota były miło spędzone. Wraz z Emilką spędziłyśmy miło wieczór w Len Arte na Mariackiej, tonąc w cudownych zapachach kuchni włoskiej. Cud, że udało nam się dostać stolik! Sobota była bardziej spokojna, oprócz zdjęć naszło mnie na głębokie przemyślenia dotyczące mojego obecnego życia, planów na przyszłość i wszystkiego co dzieje się wokół mnie. Dzisiejsza niedziela jest kontynuacją dnia wczorajszego. Od rana siedzę i kontempluję. Boję się pewnej zmiany jaka może nastąpić. Może to tylko moje głupie obawy...cóż, czasami jednak przychodzą takie dni, nie wiem w sumie czy to dobrze czy nie.
 W szkole wszystko załatwione. Poprawiłam wszystkie oceny, podwyższyłam te stopnie które się dało. Jestem zadowolona, wykonałam swoją robotę którą musiałam wykonać więc teraz mogę uznać, że wakacje praktycznie się już zaczęły. Jakoś trudno przyjąć mi to do wiadomości, w każdym razie cieszę się :)
 Głównym elementem dzisiejszej stylizacji to asymetryczna spódnica, którą dostałam nie dawno od cioci ze Stanów. Kiedyś nie umiałam przekonać się do takiego rodzaju spódnic, jednak z czasem, gdy sama parę razy w niej pochodziłam, przekonałam się że mimo tego iż jest całkowicie minimalistyczna, jej ciekawy krój daje fajny efekt i rozświetla cały zestaw. Do tego dobrałam lity, szarą, krótszą koszulkę i naszyjnik z trójkątami we wzory. Mam nadzieję, że całość wypadła fajnie.

Miłego niedzielnego wieczoru.








necklace - Pull&bear, skirt - Amercian Eagle Outfitters, shoes - czasabuty.pl

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i super spódnica, sama taką chcę.:D
    Zapraszam do wspólnej obserwacji ;)
    http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne.Śliczna spódnica.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, a spódnica to strzał w dziesiątkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie! zakochałam się w łańcuszku :)
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kasiaolejniczak8 lipca 2013 01:31

    aaaaa zajebiscie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger