Bang Bang!




Przyszedł czas na ostatnie zebranie z rodzicami w szkole. Nauczyciele wystawili proponowane oceny i już za niecały miesiąc będę trzymać świadectwo ukończenia drugiej klasy liceum. Wspaniałe uczucie, nie mogę się doczekać! Przede mną ostatni lub przed ostatni tydzień ciężkiej nauki, a potem tylko miliony wakacyjnych minut do wykorzystania. How lovely! Równoznaczne jest to z tym, że będę miała więcej czasu na bloga:) Mam nadzieję, że lato tym razem mnie nie zawiedzie, ani nikogo z was i da mi pełno inspiracji które będę mogła wykorzystać i podzielić się nimi z wami.
 Dzisiejsza pogoda nie zniechęciła mnie do działania i wybrałam się na zdjęcia. Moim fotografem była cudowna Miśka, która odwaliła kawał dobrej roboty:) Zdjęcia robiłyśmy w mini skate parku - inne miejsce niż zazwyczaj, a przecież chodzi o to by wprowadzić różnorodność jeżeli chodzi o fotografie. Dzisiejsza stylizacja była całkowicie na luzie, bardziej sportowo niż elegancko i mam nadzieję , że również wyszło dziewczęco. Miałam na sobie bluzkę z second handu w urocze wzory z ciekawym wykończeniem u dołu i na rękawach, marmurki, białe klasyczne buty i ostatnio zakupioną neonową torebkę. Myślę że całość wypadła fajnie, miłego oglądania!
Big love






t-shirt - Atmosphere/Second Hand, trousers - House, shoes - H&M, bag - Bershka
photos by Michalina S

14 komentarzy:

  1. nie miliony minut tylko dokladnie 86400 ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawkę :* beka z Ciebie ze chcialo ci sie specjalnie obliczac hahah XD

      Usuń
  2. NAJPIEKNIEJSZA NA ŚWIECIE !

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Dworuś, co za figura...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, super Ci w takich luźniejszych stylizacjach. Wyglądasz bardzo naturalnie i dziewczęco! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak slow, powalajaco cudowna!:**

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ♥
    cudownie wyglądasz!

    chętnie zajrzę Tu częściej,
    a więc obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twoja oryginalność i świetne poczucie stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile dałas za torebke?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger