Pink neon

 Dzisiaj wybrałam się do centrum handlowego w poszukiwaniu neonowej torebki. Neony są teraz bardzo modne i już od dawna planowałam dopaść takie cudeńko. Co prawda zawsze chciałam torebkę w kolorze neonowym żółtym, niestety dzisiaj takiej nie widziałam, więc w końcu zdecydowałam się na tą. Wraz z tą konkurowała jeszcze mniejsza torebeczka, również w tym samym kolorze w kształcie kuferka i większa w kształcie worka. Stwierdziłam, że ta jest najbardziej uniwersalna, bo mogę nosić ją i jako kopertówkę i także normalnie na pasku, a dodatkowo mieszczą się w niej zeszyty, więc mając mało lekcji w szkole, mogę ją mieć ze sobą.  Już niedługo pojawi się w jakiejś stylizacji, enjoy :*


bershka bag

5 komentarzy:

  1. świetna torebka.Nie przepadam za różem ale o dziwo podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skad bierzesz na to wszystko pieniadze?

    OdpowiedzUsuń
  3. cool story, ale z ciebie pustak

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd ta torebka? śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger