Sales everywhere!

 Wakacje czas rozpocząć! Dzisiaj przychodzę do was z garstką nowych rzeczy. W centrach handlowych jest tłoczno, ludzie biegają z jednego do drugiego sklepu w poszukiwaniu nowych zdobyczy. Każdy chce znaleźć coś dla siebie, a co najważniejsze w niskiej, korzystnej cenie! Uwielbiam wyprzedaże, zawsze wracam usatysfakcjonowana i w pełni zadowolona. Zresztą, która z kobietek nie lubi kupić sobie czegoś nowego! Czekam tylko aż temperatura troszkę się podniesie, bo cały lipiec siedzę w swoim mieście, a bardzo bym już chciała wskoczyć w nowe, letnie rzeczy. Cieszę się bo udało mi się kupić te ubrania i dodatki, na których najbardziej mi zależało. Mam już mnóstwo pomysłów na nowe stylizacje i miejsca w których zrobię zdjęcia. Do mojej szafy doszło parę nowych rzeczy. Kupiłam dwie obcisłe, o klasycznym kroju sukienki - jedna w malinowo-białe paski kojarzy mi się ze stylem vintage/pin-up, a druga z motywem zwierzęcym. Szukałam długo czegoś w takim stylu. Kolejną zdobyczą jest brzoskwiniowa, klasyczna bez żadnego nadruku bluzka z krótkim rękawkiem i wyciętym delikatnie dekoltem. Najbardziej przekonał mnie kolor który świetnie będzie komponował się z wakacyjną opalenizną. W River Island udało mi się w końcu kupić króciutki top - nawet nie wiem jak dokładnie mam go nazwać..W każdym razie dobrze będzie wyglądał np. ze spodenkami z wyższym stanem. Oprócz tego doszły do mojej małej kolekcji biała kopertówka i dwie pary butów - jedne białe sandały z grubą platformą i paskiem oplatającym kostkę. Skusiły mnie swoim kolorem (biały dobrze będzie wyglądał z opalonymi nogami) uważam, że są naprawdę oryginalne i na swój sposób ciekawe. A drugie to brązowe balerinki/mokasyny ze złotymi elementami, które z początku nie zachęciły mnie do ich zakupienia, ale po ubraniu na stopę stwierdziłam, że naprawdę dobrze się prezentują.
 Już za niedługo nowe stylizacje! See U soon

xoxo




7 komentarzy:

  1. super rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. plus nienawidze cie za te ostatnie foty XD<3

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaż się nam w nich!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile zapłaciłaś za różowy krótki top ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger