Time for a walk

 Resztkami sił dodaję post, prawie zasypiam na siedząco. Dzisiejsza, a może dokładniej wczorajsza sobota (gdyż jest już po północy) była przeze mnie spokojnie spędzona. Po powrocie nad ranem z ciężkiej imprezy na działce, spałam do południa, a potem zabrałam się za dokładne sprzątanie mojego pokoju. Pod koniec dnia zdążyłam zrobić parę zdjęć i spotkać się z moim chłopakiem. Wieczór spędzam sama, słuchając muzyki i delektując się masą czasu wolnego. Wakacje coraz bliżej, ten fakt daje mi energię na każdy dzień. To będzie czas realizacji wszystkich moich jakże szalonych i niecodziennych pomysłów.
 W dzisiejszej stylizacji najbardziej zależy mi na pokazaniu cekinowych szortów które dorwałam niedawno w second-handzie. Naprawdę je lubię, są bardzo urocze, uniwersalne i przede wszystkim ciekawe. Dobrałam do nich klasyczną białą koszulę, neonową torebkę i buty, czarne espadryle. Mam nadzieję, że podoba wam się całość. Zostawiam zdjęcia i uciekam smacznie spać, dobranoc :*

big love




shirt, bag - Bershka, shorts - Atmosphere/Second Hand, shoes - F&F

17 komentarzy:

  1. U look gorgeous!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś naprawdę świetna, bardzo lubię twoje zdjęcia:) Są zawsze super przerobione i ciekawe. Na każdy wpis czekam z niecierpliwością, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, że spodenki z second handu, ale za ile je kupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKNA! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! Super wyglądasz jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, prosty zestaw ;) świetnie wyglądasz. a kolor torebki dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! możesz mi doradzić czy lepiej zainwestować w czarne lity czy platformy czarne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, no nie wiem, platformy są bardziej uniwersalne, a lity wg mnie wygodniejsze :) Jako że zbliża się lato to może jednak platformy :)

      Usuń
  9. długie i piękne nogi, więc podejrzewam że jesteś wysoka :) ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger