Selfie

Oto są! Mam dla was parę zdjęć z wczorajszej sesji z Kingą Jasny. Jeśli mam być szczera były to najlepsze zdjęcia jakie miałam kiedykolwiek do tej pory. Jestem zachwycona efektami. Nie mam pojęcia czy to wszystkie ze zdjęć, być może jeszcze jakieś dostanę, w każdym  razie z chęcią pochwalę wam się tym co do tej pory otrzymałam. Zdjęcia były robione w Pszczynie. Fotografowała Kinga Jasny( więcej zdjęć tej cudownej fotografki możecie zobaczyć tutaj - KLIK), makijaż wykonała Magda Trojanowska, a stylizację, jak zawsze perfekcyjną zaprojektował Patryk Lisek. Zapraszam do oglądania :)


















9 komentarzy:

  1. Boże te zdjęcia są cudowne ! ! ! Niektóre spokojnie mogłyby pojawić się w Vogue czy Harpers ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.Jestem pod wrażeniem.Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie.Urodzona modelka z ciebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne! Ty piękna! Ach super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes niesamowita, zostan modelka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę przestać się zachwycać, mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziiiiizys dziewczyno co ty żeś zrobiła!??? :OOOOO

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to kiedys słyszalas ale jestes bardzo podobna do Magdy Frąckowiak :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger