Leather skirt




 Dzisiejszy dzień był dniem w którym nie potrzeba mi nic do szczęścia. Wstając rano z łóżka, pierwsze co zrobiłam to wyszłam na mój balkonik i przez dobre piętnaście minut podziwiałam otaczający mnie widok. Mimo to, że znam go na pamięć, tak piękne letnie dni jak dzisiejszy sprawiają, że czuję się jak nowo narodzona. Od południa czas spędziłam w towarzystwie ukochanych przyjaciółek. Miło było spotkać się po tak długim okresie, tym bardziej, że tyle zmian zaszło w naszym życiu! :) To był jak najbardziej pozytywny dzień. 
 Dla was przygotowałam kolejny wakacyjny outfit. Ten jest odrobinę bardziej elegancki, ale równie dobrze nadaje się na ciepłe dni jak dzisiejszy. Ostatnio zaczęłam działalność na stronie www.vinted.pl  . Muszę przyznać, że jestem niezwykle zaskoczona przydatnością i przede wszystkim efektywnością tej strony. W przeciągu tygodnia udało mi się wymienić kilkoma rzeczami (strona oprócz sprzedaży oferuje nam możliwość wymiany się ubraniami) jak i sprzedałam kilka ciuchów w zadowalających mnie cenach! Dlaczego mówię o tej stronie? Można powiedzieć, że prawie cały mój dzisiejszy outfit składa się z ubrań upolowanych na tym portalu. Zwiewna mgiełka z prześliczną koronką, jak i skórzana spódniczka są właśnie stamtąd. Dobrałam do tego okulary lenonki i klasyczne, czarne platformy. Polecam ogromnie tę stronę! Szczególnie bardzo opłacalna jest opcja wymiany, trzeba zainwestować tylko w wysyłkę, a w tej cenie mamy nową zdobycz, która dołącza do naszej szafy. Zostawiam was z dzisiejszym outfitem. See u soon :)











shirt, shoes- New look, skirt - Cocktail shock on facebook

Photos by Misia Stankiewicz

12 komentarzy:

  1. świetna stylizacja , super wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta mgiełka! :)

    www.custom-idea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka figura, jaki ideaal!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)

    podasz link do Twojego profilu na vinted.pl ? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.vinted.pl/members/157150-pauliette ;)

      Usuń
  5. świetne okularki :) skąd pochodzą?:)

    http://mamasaidbecool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kupione w Islandii w jakimś sklepiku, który chyba nawet nie miał nazwy :)

      Usuń
  6. gdzie wyhodowałaś takie nogi? :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes naprawde bardzo kobieca i masz cudowna figure niczym modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. za ile kupowałaś buty? i czy są wygodne? Chce wlasnie z new looka, bo z innych firm się boje. Proszę o odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne masz zdj i stylizacje, miło się ogląda Twoje zdjęcia
    tylko staraj sie nigdy nie dopuszczać do tego żeby nosic biały stanik do białych koszulek,koszul, bluzek ;***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger