Summer friday







Dzisiejszy post jest robiony zdecydowanie w pośpiechu! Po raz kolejny obudził mnie listonosz, który przyniósł dla mnie przesyłkę. Jak pisałam w poprzednim poście ostatnio cały czas wymieniam się lub sprzedaję rzeczy na vinted.pl. Dzisiaj przyszła do mnie cudowna sukienka w kolorze grafitowym. Pewnie za niedługo pokażę się wam w niej, bo jest naprawdę urocza i dziewczęca! Po odebraniu paczuszki, wypiłam filiżankę kawy, bez której ostatnio nie potrafię funkcjonować, założyłam strój kąpielowy i poszłam się opalać. Obecnie czekam na mojego chłopaka, który zaraz zapuka do moich drzwi i wybierzemy się razem do jakiejś restauracji na obiad. Tak, po raz kolejny jestem naładowana dawką pozytywnej energii! Nasz wyjazd zbliża się dużymi krokami, już zaczynam skakać z radości! Za tydzień o tej porze będę pakowała się do mojej dużej walizki. Uwielbiam wakacje!
 Dzisiejsza stylizacja to połączenie dwóch kolorów - bieli i czerni. Ubrałam krótki, obcisły top, luźne spodenki we wzory, czarne vansy i nową torebkę w kształcie kuferka z ćwiekami. Hope u like it! Miłego dnia!







shirt - no name, shorts H&M, bag allegro.pl, shoes Vans

12 komentarzy:

  1. Szorty i okulary są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak slow...cudna jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. olśniewająca! Mistrz, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look, cudne zdjęcia i piękna Ty! wszystko na 6 z plusem :)

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w twoim blogu <3
    do tego jesteś prześliczna i b. lubię twoje stylizacje ;) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, za ile kupiłas spodenki?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger