Summer roses

 


 Pierwszy tydzień wakacji prawie za nami. Nie licząc paru poszczególnych wydarzeń, mogę śmiało i otwarcie powiedzieć, że był to najnudniejszy tydzień w tym roku. Dzisiaj na szczęście wrócił mój chłopak. Bardzo się stęskniłam i cieszę się, że w końcu będziemy mieli troszkę więcej czasu dla siebie niż zazwyczaj. 
 Obecnie mam mały problem związany z wykonywaniem zdjęć na mojego bloga. Wszystkie osoby, które zajmowały się moimi fotografiami, ulotniły się wraz z przyjściem wakacji. Zostałam praktycznie sama tutaj na miejscu i naprawdę wierzcie mi, że ciężko jest mi kogokolwiek namówić na zdjęcia. Dlatego mimo iż mam mnóstwo pomysłów na letnie stylizacje, wszystko idzie powolnie. Ale staram się ze wszystkich sił, w miarę regularnie dodawać co nieco, na pewno częściej niż w roku szkolnym. Dzisiaj moim fotografem była moja cudowna, młodsza siostra. Thanks to her :))
  Moja stylizacja to prosta, klasyczna, szara sukienka z nadrukowaną czarną panterą. Dobrałam do niej białe dodatki, kopertówkę i buty na koturnie, włosy spięłam gumką z metalowym elementem. Minimalistycznie i wakacyjnie. Enjoy i miłego wieczoru, trzymajcie się :)









dress, shoes - H&M, clutch - Terranova

15 komentarzy:

  1. jak można szpecic tak piekne nogi tak okropnymi butami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja tam uwielbiam te buty! :)

      Usuń
    2. kiepski gust wg mnie :)

      Usuń
  2. Również uważam, że wyglądają troche jak buty ortopedyczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. o gustach się nie dyskutuje hejterzy. coś kiepskiego dla ciebie, może byc czyms rewelacyjnym dla drugiej osoby. wiec twoja opinia mysle jest zbedna ;dd ja bym nie ubrała takich butów, ale ona wyglada w nich swietnie i na niej wygladaja perfekcyjnie, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba, zdjęcia są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się buciki bardzo podobają ;) wyglądasz świetnie! idealna figura:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes piekna :o mozna wiedziec za ile byla sukienka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło :) 39.90 :)

      Usuń
  8. Witam
    mam pytanko a gdzie kupiona była sukienka?;) terranova Poznań dostanę?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger