Tunnel Vision





 Dzisiaj po raz kolejny przekonałam się, że Justin Timberlake jest niezwykłym artystą. "Tunnel Vision" urzekło mnie w stu procentach, nie mogę oderwać się od tej piosenki, zresztą sam teledysk też jest mistrzowski. Jeśli nie widzieliście, szybko zobaczcie na youtubie :)
 Miło jest obudzić się w wakacyjny poranek i być łaskotanym po twarzy przez letnie promyczki słońca. Jeszcze lepiej jest obudzić się obok ukochanej osoby i podglądać jak sobie smacznie śpi. O tak! Dni w których możemy spędzać mnóstwo czasu ze sobą lubię najbardziej. Czuję się wtedy w pełni szczęśliwa. Mimo, że do tej pory tylko obijam się na tych wakacjach, coś fajnego w tym jest. Świadomość, że mam tyle godzin do zagospodarowania, w końcu skłania mnie do zrobienia czegoś konstruktywnego. Dużo ćwiczyłam ostatnio, nawet wybrałam się parę razy na rower czy na rolki. Muzyka towarzyszyła mi przez wszystkie te dni, oglądałam dużo blogów, eksperymentowałam w kuchni i jak widzicie byłam na zdjęciach na bloga. Muszę uzbroić się w cierpliwość jeśli chodzi o mój wakacyjny wyjazd. Dopiero na początku sierpnia wyruszamy z moim chłopakiem na wspólne wakacje. Obiecuję, że będzie dużo zdjęć,  jak i prawdopodobnie filmik, o którym zresztą wspominałam.
 Dzisiejsza stylizacja to pasiasta koszula, jeansowe szorty z wyższym stanem, białe trampki z grubą podeszwą i neonowa, różowa torebka. Uzupełniłam wygląd skromnym dodatkiem - lenonkami, które zakupiłam w zeszłym roku na Islandii, jak pewnie zdążyliście zauważyć, często towarzyszą mi w moich stylizacjach. Miłego wieczoru.

xoxo







zdjęcia: Patryk Lisek
Second hand shirt and jeans shorts, H&M shoes, Bershka bag


14 komentarzy:

  1. ohh ! piekne fotografie ! gdzie się rodza tak piekni i zdolni ludzie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzyni !!:o super zdjęcia, perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie! te okulary swietnie do ciebie pasuja!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit, swietne zdjęcia, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje to czas na podróżowanie i na zwiedzanie ale także na obijanie, to coś co ja też lubię najbardziej. Świetna koszula i ogólnie cała stylizacja ;)
    http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zestaw <3 całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo odpowiada mi klimat tych zdjęć! Naprawdę miło się patrzy:) Róż, biel, dżins, paski...i wszystko świetnie razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. można wiedzieć za ile kupiłaś koszulę? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupiłaś te piękne spodenki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w sensie w którym sh je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorzów, niedaleko ulicy wolności - uliczka na której skręca się do banku ING :) Niestety nie pamiętam nazwy ulicy ani dokładnej nazwy sh..a nie chcę wprowadzić w błąd.

      Usuń
  11. Masz bardzo ciekawą urodę i super styl. :) Oczywiście obserwuję. :) Przy okazji zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger