Warsaw trip




 Wczoraj miałam okazję pojechać na jeden pełny dzień do Warszawy. Zawsze to coś lepszego niż bezproduktywne siedzenie w jednym miejscu. Był to mój czwarty raz, jeżeli chodzi o wizytę w stolicy. Muszę jednak przyznać, że nigdy wcześniej nie byłam na starym mieście i nie miałam okazji zobaczyć tych pięknych, malowniczych budowli, w których znajduje się tyle cudownych restauracji, kawiarni, pubów czy sklepów. Naprawdę zdziwiłam się! Nie spodziewałam się, że jest tam tak uroczo i kolorowo. Wiadome jest to, że w ciągu jednego dnia nie można zobaczyć całej stolicy. Być może niektórym się to udało, ale jeśli chodzi o mnie było by to wątpliwe. Wczoraj niestety musieliśmy przechadzać cię uliczkami w pośpiechu, po dwóch godzinach spaceru, myślałam że odpadną mi stopy..Buty przeokropnie mnie obtarły i pod koniec wycieczki nie umiałam prawie w ogóle się poruszać. Kiedy nadarzy się okazja, będę chciała pojechać tam na dłużej i wszystko na spokojnie jeszcze raz pooglądać. Wczoraj było niestety na odwrót. Na szczęście zobaczyłam to co chciałam najbardziej zobaczyć.





Za niecałe trzy tygodnie wyjeżdżam na upragniony wyjazd. Nie chcę w sumie jeszcze pisać gdzie, na taką notkę będzie jeszcze na pewno czas. W każdym razie niesamowicie się cieszę! Nie jest to tym razem wyjazd za granicę - już co nieco zdradziłam! Ale mimo to wiem, że będą to wyjątkowe, maksymalnie wykorzystane i dobrze spędzone dni. Błagam tylko, żeby pogoda mnie nie zawiodła - tak, to jest największy minus jeśli chodzi o wakacje spędzane w Polsce. 
 W tym tygodniu czeka mnie ważne i ekscytujące wydarzenie. Wraz z przyjaciółmi jedziemy do centrum miasta rozejrzeć się za pubami/klubami, a dokładniej za tym jednym, idealnym na naszą osiemnastkę. W cztery osoby planujemy zrobić imprezę naszego życia :) Mamy nadzieję, że koszty nas nie odstraszą, a wręcz cudownie by było gdybyśmy załapali się na dobrą cenę. Wszystko się okaże już w tym tygodniu. Jestem naprawdę ciekawa :) 
 Miłego wieczoru, zostawiam Was z resztą zdjęć z Warszawy.






Bershka jacket, H&M shirt, Tailly Wejl trousers, Parfois bag, River Island shoes

6 komentarzy:

  1. Świetny blog ! <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://neversubmission.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obserwowanie i komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega zdjęcia, bardzo artystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Bardzo tęsknię za Warszawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, idealny do zwiedzania, ale nie nudny.

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądałaś przeuroczo i elegancko! Świetne zdjęcia, naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Twój blog do "Liebster Blog Award". Więcej informacji pod linkiem http://custom-idea.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award_22.html

    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger