you and me



  Disclosure - You & Me ft. Eliza Doolittle - KLIK


 Ta piosenka stała się moją nową miłością. Nie potrafię przestać jej słuchać, a sceny teledysku przyprawiają mnie o dreszcze. Ostatnio dużo jest klipów o takiej tematyce - zakochani chłopak i dziewczyna, wybywają w podróż, robią szalone rzeczy, w pewnym momencie kłócą się, a pomiędzy tymi scenami są wplatane jakieś elementy miłosne. Znamy to doskonale na pamięć. Jednak mimo to, coś oryginalnego w tym wszystkim tkwi. Przede wszystkim przekonuje i jednocześnie inspiruje mnie uroda tej dziewczyny. Miło się na nią patrzy, a wraz z tym facetem tworzą dobry duet. Za każdym razem kiedy tego oglądam i słucham, mam szeroki uśmiech na twarzy. Marzy mi się nakręcenie swojego filmiku, bardzo podobnego, ale w tym wypadku to ja byłabym reżyserem i nakręciłabym to tak idealnie jak sobie wyobrażam. Co najważniejsze byłby to filmik o mojej przygodzie. Myślę, że już niedługo..W sierpniu czeka mnie wyjazd z moim chłopakiem. Planuję nakręcić coś naprawdę fajnego. Tym razem przyrzekłam sobie, że postaram się ze wszystkich sił zrobić ten filmik jak najlepiej. Nie mogę się doczekać! :)
 Z dnia na dzień pogoda polepsza się. Dzisiaj było całkiem fajnie. Oby tak dalej, czekam na cieplejsze dni. Obecnie prawie nikogo nie ma obok mnie, wszyscy powyjeżdżali, albo są zajęci pracą czy innymi ważnymi czynnościami. Udało mi się wyciągnąć mojego tatę na zdjęcia. Bez tego wypadu chyba kompletnie bym się dzisiejszego dnia zanudziła. Miałam na sobie parę nowych rzeczy, kupionych w ostatnie dni. Ze spodniami moro połączyłam brzoskwiniową bluzkę. Do tego dobrałam białe buty na koturnie, które komponują się kolorystycznie z kopertówką. Tymczasem uciekam i zbieram się zrobić coś konstruktywnego. W końcu ktoś może wyjść! How lovely, ruszam na miasto! Miłego wieczoru :)




t-shirt, shoes - H&M, trousers - New look, handbag - Terranova


11 komentarzy:

  1. Dlaczego jesteś taka piękna? proszę odpowiedz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. za ile kupiłaś spodnie moro?

    OdpowiedzUsuń
  3. mega outfit, mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
  4. za ile kopertówka?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziewczęcy, wakacyjny i świeży look :) Podoba mi się! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger