#1 FOTORELACJA SUMMER HOLIDAYS - WROCLAW







 Nie lubię powrotów z wakacji. Tym razem chyba inaczej nastawiłam się do całej sprawy. Czuję się szczęśliwa i wiem, że wszystkie dni które spędziliśmy na tegorocznych wakacjach były całkowicie wykorzystane. Jestem pełna podziwu jeśli chodzi o mojego chłopaka! Radził sobie jak nikt inny z organizowaniem wszelkich spraw. Muszę też przyznać, że współczułam mu kiedy musiał nosić moją ogromną walizkę. Chyba przesadziłam z ilością wziętych rzeczy i tak, tym razem jest mi naprawdę z tego powodu głupio. Powiedział mi, że mam szykować się na kontrolę bagażową przy najbliższej wspólnej podróży haha :)
 Przed wyjazdem była jedna rzecz, której trochę się obawiałam, a mianowicie rozmyślałam nad tym jaka będzie pogoda. Na szczęście nie mam jej nic do zarzucenia, idealnie wpasowaliśmy się w ładne, słoneczne, a przede wszystkim ciepłe dni.
 Tegoroczna podróż po Polsce totalnie rozkochała mnie w naszym kraju. Jak to mówią "cudze chwalicie, swojego nie znacie" - muszę całkowicie się z tym zgodzić. Przez cały wyjazd udało nam się zrobić około tysiąca fotografii, stwierdziłam więc że podzielę moją wakacyjną fotorelację na kilka wpisów by móc dodać jak najwięcej zdjęć. Opiszę każde miasto po kolei, a na sam koniec zaskoczę was, mam nadzieję że pozytywnie - filmikiem z wakacji. Dzisiejszy wpis będzie o przepięknym, kolorowym Wrocławiu.






Zakwaterowaliśmy się w bardzo przytulnym hostelu, jakieś dwieście metrów od samego rynku we Wrocławiu. Na początku, nawet przez myśl nam nie przeszło, że coś mogłoby zakłócić nasz sen. Po powrocie z miasta późnym wieczorem dowiedzieliśmy się co to znaczy spać w samym centrum Wrocławia z klubem muzycznym ulokowanym kamienicę obok i w dodatku w sobotę. Głośna muzyka, przejeżdżające auta, huki, szmery, piski pijanych dziewczyn i kłótnie zaaferowanych mężczyzn. Tak wyglądał nasz pierwszy nocleg. Budziłam się średnio co godzinę, całkowicie bezradna i maksymalnie wykończona. Potem na szczęście było już tylko lepiej. Cały dzień zwiedzaliśmy cudowny Wrocław, zaczynając od kawy w Starbucksie na Wrocławskim rynku, kończąc dzień na kolacji w greckiej restauracji.
Przeszliśmy chyba wszystkie uliczki w centrum,zatrzymaliśmy  się w malowniczym parku mając widok na Ostrów Tumski, gdzie zresztą później się udaliśmy, podziwialiśmy różnorodne rośliny w ogrodzie botanicznym i spędziliśmy dużo czasu na szczycie katedry, mając zapierający dech w piersiach widok na panoramę Wrocławia.
 Wielokrotnie byłam w tym mieście, nie potrafię powiedzieć która to była z kolei moja wizyta, ale po raz pierwszy tak bardzo mi się tam spodobało. Zakochałam się w tej magicznej atmosferze, w kafejkach, restauracjach, uroczych sklepikach. A co najważniejsze, mogłam zwiedzać Wrocław w towarzystwie mojego ukochanego chłopaka.
 Trzeciego dnia z samiutkiego rana pędziliśmy a dworzec by wsiąść do pociągu w kierunku Poznania. O tym mieście już niedługo w kolejnym wpisie!
















5 komentarzy:

  1. Super blog !! <3 kc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wroclaw !
    Bylam tam raz i sie zakochalam- szukalam nawet racy tam ;))

    http://bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka cudowna, cudowna ta fotorelacja! :)
    - Biluś

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com ! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger