#3 FOTORELACJA SUMMER HOLIDAYS - TROJMIASTO







Przyszedł czas na ostatnią i najbardziej obszerną fotorelację. Jutro wyjeżdżam z przyjaciółkami na cztery dni w góry, dlatego spięłam się i dodaję dzisiaj zdjęcia, bo później mogłoby być za późno, tym bardziej że po powrocie startuję z outfitami. Dawno ich tutaj nie było! :)
 Przez cały nasz trip po Polsce oczekiwałam gdy w końcu będę mogła położyć się i odpocząć na plaży. Tego najbardziej mi brakowało. Cieszę się bardzo, że mogłam zobaczyć te piękne Polskie miasta, jednak plaża, opalanie, woda to coś co najbardziej w wakacje mnie relaksuje. Gdy przyjechaliśmy do Gdańska byłam naprawdę szczęśliwa. Podróż nie trwała długo. Od razu po zakwaterowaniu się wybiegliśmy na plażę. Woda była niesamowicie ciepła. Byłam nad naszym morzem wielokrotnie, jednak tego roku temperatura Bałtyku była naprawdę zadziwiająca. Pierwszego dnia morze było niespokojne, było wietrznie i walczyliśmy z wielkimi falami które nas atakowały. Dawno się tak nie uśmiałam :) Wszystko zapowiadało się bajecznie i tak też właśnie było.







 Gdańsk wywarł na mnie największe wrażenie. Byliśmy naprawdę zdumieni tym miastem. Tyle się tam działo! Wszystkie restauracje i kawiarenki tętniły życiem, na ulicach było mnóstwo artystów, różnorodność zachwycała. 
 Tydzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Każdego dnia robiliśmy coś zupełnie innego. Parę razy zwiedzaliśmy Gdańsk, jeden dzień spędziliśmy w Sopocie, raz udało nam się pojechać na plażę Orłowo do Gdyni. Była to zdecydowanie najpiękniejsza Polska plaża jaką widziałam! Najlepszy widok na nią rozpościerał się z klifu. Czułam się jak za granicą :) Odwiedziliśmy też port i akwarium Gdyńskie w Gdyni, stąd kilka zdjęć meduz czy ryb. Gdy pogoda nas rozpieszczała, wolny czas spędzaliśmy u siebie na plaży. Nie obeszło się bez lodów świderków czy wyśmienitych gofrów - tak, zdecydowanie nad morzem smakują najlepiej! :)

Jestem bardzo zadowolona z tego wyjazdu. Nie spodziewałam się że Polska potrafi być taka piękna i magiczna. Cieszę się że tych wakacji nie byłam nigdzie za granicą i miałam troszkę czasu by zobaczyć nasze miasta. W przyszłym roku będę pewnie większość czasu poza naszym krajem, dlatego wiem że w dobrym miejscu zagospodarowaliśmy sobie nasze wakacje! To już ostatni wpis z wakacyjną fotorelacją z Polskiego tripu. Mam nadzieję że nie zanudziłam was tymi postami i taka forma wpisów również przypadła wam do gustu. Uciekam pakować się, jutro wyjeżdżam w góry z dziewczynami. Po powrocie ruszam ze stylizacjami. 


LOVE
































10 komentarzy:

  1. najlepszy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) śliczna jesteś :) Pozdrawiam ciepło :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna fotorelacja, jestem pod wielkim wrazeniem:) czekamy na outfity:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! kto Wam robił zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Miałam ze sobą statyw, bardzo się przydał - szczególnie na plaży :)

      Usuń
  5. inspiruje mnie twoja uroda :) delikatna i bardzo magnetyzująca!

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabyś napisać w nazwy hostelów w ktorym mieszkalas w Gdańsku i Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger