BLACK HEART FROM TOP SHOP


  Przede mną dwa bardzo ważne wydarzenia. Po jutrze kończę osiemnaście lat. Jestem niezwykle podekscytowana! Uwielbiam obchodzić urodziny, a te na pewno będą wyjątkowe. O tym jeszcze pewnie zdążę napisać w kolejnych postach. W poniedziałek wielki powrót do szkoły. Czeka mnie ciężki rok w klasie maturalnej. Muszę podjąć właściwe i słuszne decyzje, które przyniosą - mam nadzieję pozytywne skutki w przyszłości. Nie będę kłamać, cieszę się że wracam do swojej klasy. Bardzo lubię tych ludzi i jestem szczęśliwa że jeszcze rok przygód przed nami.
 Dzisiejsza stylizacja to połączenie dwóch kolorów, a mianowicie bieli i czerni. Bluzkę, którą mam na sobie dorwałam w second handzie będąc z dziewczynami w górach. Urzekł mnie jej oversizowy krój i ciekawy wzór. Dobrałam do niej czarne, żywicowane spodnie, białą, prostą kopertówkę oraz nowe szpilki zakupione w H&Mie. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Od dłużego czasu na nie polowałam. Buty nie są bardzo wysokie, a to jest coś co mi najbardziej odpowiada. Czuję się w nich dobrze, kobieco a przede wszystkim wygodnie.

enjoy.



Shirt - Top Shop/second hand, Trousers, Clutch - Terranova, Shoes - H&M

Pics by Misia Stankiewicz

12 komentarzy:

  1. Najcudowniejsza:) swietna stylizacja, wygladasz olsniewajaco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. O wow! Najlepsza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bluzeczka !
    Cudownie się prezentujesz i wyróżniasz na tle innych blogów ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, dziękuję za miłe komentarze! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, Twój blog przypomina mi szwedzkie blogi :) Masz zdecydowanie nie polską urodę :) a co do stylizacji to masz piękny sweterek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluzka...fajnie wyglądasz

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka! I jesteś naprawdę śliczna :-)

    teen-life-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger