Going somewhere




Muszę przyznać, że dopiero dzisiaj poczułam prawdziwą i szczerą ekscytację związaną z moim wyjazdem. Nie będzie mnie tu prawie przez dwa tygodnie, tak więc wybrałam się na zdjęcia by dodać coś nowego przed dość długą, wakacyjną przerwą! Jutro czeka mnie dzień pełen pracy. Uwielbiam przygotowania związane z wyjazdami. Skoro wyjeżdżam już po jutrze nad ranem, mogę w końcu zdradzić gdzie wybieram się tego roku. Wraz z moim chłopakiem stwierdziliśmy, że chcemy troszeczkę bardziej się usamodzielnić i postanowiliśmy zorganizować swój wyjazd. Przyznam szczerze, że to Jacek o wszystkim pomyślał i wziął sprawy w swoje ręce! Ja z kolei, chyba nie za bardzo odnajduję się w sprawach organizacyjnych, wiem za to że będę odpowiedzialna za gotowanie obiadków czy przyrządzanie smacznych śniadanek. Tak, to jest coś co zdecydowanie wolę bardziej! Tego roku zorganizowaliśmy mały trip po naszej cudownej Polsce. W sobotę rano udajemy się na trzy dni do Wrocławia, stamtąd pędzimy na kolejne trzy dni do Poznania, aż w końcu znajdziemy się w Gdańsku, trochę dłużej, bo spędzimy tam cały tydzień. Naprawdę bardzo cieszę się na te dni! To będą na pewno udane wakacje - raz że spędzimy dużo czasu ze sobą, a dwa w końcu dokładniej będę mogła obejrzeć Polskie miasta, które także są piękne i magiczne. Jedyne czego możemy się obawiać to pogody, która nie zawsze nas rozpieszcza, mimo to staram się optymistycznie podejść do sprawy. Mogę obiecać, że po powrocie umieszczę tutaj dużo zdjęć i coś innego, czego wcześniej nie było - wideo z wakacji. Przyrzekłam sobie, że tym razem porządnie wcielę się w rolę fotografa i kamerzysty. Piszę ten post z wielkim uśmiechem na twarzy, nawet nie wiecie jaką radość odczuwam w tym momencie, haha :)

Mini fotorelację z podróży na bieżąco można śledzić na moim instagramie, jak wrócę umieszczę tę bardziej oficjalną! :)











Pics by Ola Bilicz

no name dress, allegro bag, Parfois watch, River Island shoes

9 komentarzy:

  1. Zachwycasz mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. KITSINEK KOCHANY, PIĘKNIE :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka :) Fantastycznie w niej wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes moja inspiracja! Masz swietne i dziewczece styliacje, zawsze wygladasz slicznie. Tak wlasnie powinny wygkadac blogerki-inspirowac nas mlode dziewczyny swoim delikatnym stylem:) uwielbiam cie i pocdrawiam cieplo, milego wyjazdu cekamy na zdjecia i film!

    Joasia Witkowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukieneczka!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia !

    http://bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny fit!
    podoba mi się torebka jest po prostu mega <3
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger