ASYMMETRIC SHORTS, NIKE AIR MAX




Ostatnie dni pełne są przygotowań do mojej osiemnastki. Impreza odbędzie się już w piątek. Z dnia na dzień moje podekscytowanie jest coraz większe! Kupiłam już kreację urodzinową, czyli największy problem mam z głowy. Z pewnością wstawię jakieś zdjęcia by móc pochwalić się co skomponowałam. Załatwiliśmy już wszelkie formalności, teraz możemy śmiało oczekiwać na party. Czuję się wyjątkowo, że to ja będę jedną z solenizantek i będzie to impreza na moją cześć :) Nigdy nie organizowałam takich urodzin, jest to dla mnie niesamowite przeżycie. Byle do piątku!
 Jednym z prezentów urodzinowych są nowe air maxy. Dostałam je wczoraj i jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru. Nie mogłam zdecydować się czy mam zainwestować w nike roshe run czy w nike air max, jednak jak widać postawiłam na air maxy. Myślę że są praktyczniejsze, będą pasowały mi do większości moich rzeczy i przede wszystkim mam słabość do białych butów. To był strzał w dziesiątkę. Do mojej szafy doszło jeszcze parę nowych ubrań, ale wciąż nie posiadam najważniejszego prezentu. Pisałam niedawno o kamerze, jednak stwierdziłam wraz z moim tatą że bardziej opłacalne jest kupno nowej lustrzanki z funkcją nagrywania HD. Prawdopodobnie decyduję się na Nikona D90. Czekam aż stanę się jego szczęśliwą posiadaczką! :)
 Dzisiejszy outfit to stylizacja na sportowo. Miałam na sobię białą bluzkę, czarne asymetryczne szorty i air maxy. Zdjęcia robione były jak widać na boisku, mam nadzieję że całość prezentuje się fajnie i klimat został zachowany :) Miłego wieczoru, see u soon :*








t-shirt - H&M, shorts - vinted.pl/DIY, shoes - nike air max

Pics by Patryk Lisek

21 komentarzy:

  1. Dodaj zdęcię kreacji :) a idziesz w butach na obcasie, czy jednak obstawiasz na wygodę :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taką okazję aż szkoda by było nie iść w obcasach! Troszkę się pomęczę, jednak obcasy muszą być :) Dodam z pewnością po urodzinach :)

      Usuń
  2. piękna modelka i piękne foty - aż miło tu zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowna! za pewne wybrałaś sukienkę, jako kreację 18-mnastkową ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do końca, taki miałam zamiar oczywiście, ale wyszło inaczej :) Na pewno jest to spódniczka, ale całość dopiero po urodzinkach :) *tajniak*

      Usuń
  4. Piękna koszulka, ile kosztowała ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna całość ! Ogólnie masz śliczną urodę ;))
    zapraszam do Mnie.
    Dodaje do ulu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, podoba mi się tu absolutnie wszystko. :) Białe NIKE są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę świetny post ! :) buty są mega :) szkoda tylko, że tak dużo z nimi roboty przy naszych pogodach :p
    ale jest ekstra !
    zapraszam do obserwowania na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrazeniem, niesamowita i inspirujaca stylizacja! Oby tak dalej, jestes swietna i piekna, oby tak dalej!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za wszystkie, urocze komentarze!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te szorty, na elegancko można się ubrać i wyglądają jak spódniczka, a z tyłu jak ?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobna stylizacja była kiedyś na blogu angelikasplace :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne fotografie, nie wiem czemu ale podobają mi się twoje kicksy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zestawienie nie jestem fanem osobiście takich jednolitych kolorystyk Air Max-ów, bo jest wiele innych pro modeli, ale tutaj wszystko pasuje co by nie mówić - pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłas buty ? Jaka strona jezeli przez internet ? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger