BLACK DRESS AND MILITARY JACKET



Wczoraj skończyłam upragnione osiemnaście lat. Urodzinki były wyjątkowe, to muszę przyznać. Dzień spędziłam z rodzinką i moim chłopakiem. Zostałam obdarowana przepięknymi prezentami. Wieczorem dziewczyny zrobiły mi niespodziankę, to było bardzo miłe! Kompletnie się tego nie spodziewałam. Czeka mnie teraz parę ważnych spraw do załatwienia, a póki co na chwilę obecną nic więcej w moim życiu się nie zmieniło.
 Dzisiejszy dzień spędziłam w centrum handlowym. Niestety po wielu godzinach poszukiwań nie udało mi się znaleźć idealnej sukienki na imprezę osiemnastkową. Jak zwykle wyszłam ze sklepu z kilkoma innymi rzeczami, które nie były dla mnie priorytetem. Jutro część dalsza łowów. W końcu muszę jakąś znaleźć. 
 Outfit na dziś to czarna, długa, prosta sukienka w połączeniu z militarną kurtką, dorwaną przeze mnie w lumpie na wakacjach. Widziałam podobne zestawy na wielu blogach modowych. Zainspirowana fajnymi pomysłami sama postanowiłam pokombinować i stworzyć coś w podobnym stylu. Dobrałam do tego klasyczne szpilki, czarną torebkę i moje nowe designerskie okularki na wzór Prady :))
Uciekam spać, miłego wieczoru. 






jacket - Second hand/New look, dress - Amercian Eagle Outfitters, shoes - H&M, bag - Allegro.pl, sunglases - Carry

Pics by Ola Bilicz

11 komentarzy:

  1. Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze przecudnie i z klasą ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co dostałaś na 18-naste urodziny od swojego chłopaka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zdjęcia, świetna sukienka...no i oczywiście pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary z KERRIII

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ile te piekne okularki?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger