GREY TRACKSUIT TROUSERS WITH HEELS





 Za mną impreza osiemnastkowa. Było naprawdę świetnie! Jestem przekonana, że ta noc zostanie mi długo w pamięci. Urodziny bardzo szybko mi zleciały, zanim się obejrzałam już była godzina w której musieliśmy opuścić nasz lokal. Podsumowując, wytańczyłam się po wszelkie czasy, mam dosyć na najbliższy czas. Gdy wróciłam do domu myślałam że odpadną mi nogi. Tak czy inaczej, brawa dla mnie że wytrzymałam tyle godzin w obcasach! Już niedługo dodam jakieś zdjęcia, tak jak obiecałam, pokażę moją urodzinową stylizację. Dziękuję wszystkim z całego serduszka za prezenty jakie dostałam! Było mi naprawdę miło i dawno nie miałam takiego uśmiechu na twarzy.
 Dzisiejszy outfit to połączenie luźnego, sportowego dresu z eleganckimi szpilkami. Osobiście zakochałam się w takim zestawie. Wszystko się równoważy i szczerze mówiąc nie wiem czy stylizację mogłabym nazwać elegancką czy też bardziej na luzie. Od dawna rozglądałam się za w miarę obcisłym dresem. Najwięcej było ich w Zarze, jednak coś podkusiło mnie by zajrzeć do innych sklepów i w końcu znalazłam go w Sinsay'u w dodatku w bardzo dobrej cenie. Do tego dobrałam czarną bluzkę z białymi napisami, małą torebeczkę i bransoletki z Aldo. Miłego wieczoru :)






Bershka shirt, Sinsay Track-suit, H&M heels and bag, Aldo bracelets

Pics by Patryk Lisek


10 komentarzy:

  1. cudowne paznokcie, twarz, ubrania, wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie :) podoba mi się :)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz, też rozglądam się z uporem maniaka za dresowymi "na codzień " spodniami;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look! uwielbiam polączenie dresów i szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz nieziemsko, super stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny look, ile w koncu dalas za dresik?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne polaczenie, ze stylizacji na stylizacje jestes coraz lepsza, oby tak dalej:*

    OdpowiedzUsuń
  8. mój Dworuś piękny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post!!! To find out more from Poppy collections of Chandals we can move ahead with this link. Really appreciable to purchase products from here. `

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger