MISBHV CLIQUE T-SHIRT





Dzisiejszy dzień był trochę cieplejszy niż poprzednie. Mogłam więc pozwolić sobie na odrobinę lżejszą stylizację. Zarzuciłam na siebie lekki czarny płaszczyk, a gdy wyszło słońce spokojnie mogłam prezentować moją nową koszulkę. Outfit jest całkowicie minimalistyczny, bez żadnych udziwnień. Bluzka, klasyczne jeansy i air maxy - czyli tak jak lubię ostatnio najbardziej.
 Do południa leniuchowałam, po południu wybrałam się na zdjęcia, a wieczór spędziłam z moim chłopakiem w dopiero co otwartej Galerii Katowickiej. Spodziewałam się w sumie czegoś lepszego, ale i tak nie mogę narzekać. Sklepów jest mnóstwo, jest w czym wybierać, mam tylko nadzieję, że z czasem zrobi się tam mniej tłoczno bo dzisiaj to była jakaś kompletna porażka. Miłego sobotniego wieczoru :*





Misbhv t-shirt, H&M jeans, Nike air max

pics by Patryk Lisek

9 komentarzy:

  1. dość oryginalna i ciekawa koszulka oraz w tych spodniach świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak narazie nie ptzypadają mi koszulki jakie prezentujesz w stylizacji


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny blog i styl! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes cudowna, piekna! Super wygladasz w takich sportowych stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś ta koszulka osobiście nie przypadła mi do gustu , ale na Tobie wygląda dobrze :)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i baaaardzo stylowo!:) Pierwsze zdjęcie jest niezwykłe.
    A co do Galerii, byłam ostatnio na dworcu i jestem pod wrażeniem tego remontu Katowic. Nie poznałam, gdzie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. AMAZING! Love your outfit!
    Please visit my blog! : http://stylelovely.com/ursulafl/

    OdpowiedzUsuń
  8. co to za okulary? skąd? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger