LET'S PLAY BIRDS






Zdałam sobie sprawę, że rok szkolny zdążył się już rozkręcić co równoznaczne jest z tym, że coraz rzadziej będę tu bywać. Dzisiaj znalazłam czas na zdjęcia i po przewertowaniu książki z historii mogę spędzić miło wieczór dodając wpis na bloga.
 Ostatnio udają mi się zakupy w second handach, z każdej upolowanej rzeczy jestem bardzo zadowolona. W dzisiejszej stylizacji mam na sobie moją niedawno znalezioną i kupioną narzutkę, która była za jedyne 8 zł! W planach miałam kupno podobnej w Zarze, o takim samym kroju, jedynie różnica była we wzorze i wiem że zdecydowanie bym przepłaciła! Dlatego zawsze będę powtarzać że opłaca się trochę poszperać i poświęcić więcej czasu na zakupy. Jedyne co muszę w niej zmienić to usunąć poduszki które ma na ramionach, trochę mnie poszerzają i niezbyt korzystnie to wygląda. Dobrałam do niej klasyczną białą koszule, czarne spodnie i kupione parę dni temu moje ulubione, bardzo wygodne kalosze :) Do zobaczenia w następnym wpisie, dobranoc :*




second hand jacket, Casu.pl shoes

Pics by Patryk Lisek

5 komentarzy:

  1. tak narzutka jest bardzo fajna, i na pierwszy rzut oka skojarzyłam ją z Zarą a później wyczytałam, że to sh :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look!!! wygodne te kalosze?

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie buty na zimę preferujesz? masz coś na oku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zaniedbuj nas tu ;(
    jak zawsze z klasą!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger