LAZY SUNDAY




 Delektuję się wolnym porankiem, bo już niedługo będę musiała kontynuować moją naukę do matury i spędzę przy tym cały dzień. Boję się, nawet jeśli jest to matura próbna. Rozmyślałam nad tym ostatnio, a z dnia na dzień, kiedy to wszystko jest coraz bliżej myślę intensywniej na ten temat. Mianowicie szokuje mnie to, że przede mną kolejny etap w moim życiu...Niedawno dopiero co szłam do liceum i trzecia klasa wydawała mi się tak bardzo odległa! Nie wiem gdzie i kiedy to tak szybko przeleciało. Za dwa miesiące studniówka, a w maju już na serio będę pisała egzamin od którego wszystko będzie zależało. Tak, życie bardzo szybko biegnie do przodu :)

 Wczoraj wybrałam się na zdjęcia i miałam na sobie bardzo prosty, bez żadnych udziwnień outfit. Wzór kurtki sprawił, że całość prezentuje się znacznie ciekawiej :) Teraz wszędzie pełno jest kurtek o podobnym kroju i nieodłącznym elementem są skórzane rękawy. Ja wybrałam wariację ze zwierzęcym motywem i szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona. Dobrałam do tego burgundowe rurki, czarne lity i klasyczną shopper bag. Miłej niedzieli, enjoy!









KURTKA - TALLY WEIJL
SPODNIE - TALLY WEIJL
LITY - CZASNABUTY.PL
TORBA - ATMOSPHERE

pics by Patryk Lisek

5 komentarzy:

  1. Można zapytać gdzie kupiłaś lity? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, mój błąd, już widzę :D

      Usuń
  2. w takim razie, tez pytanie o buty, ile dałas i czy dawno kupowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 190 zł z przesyłką, ponad rok temu kupowałam :)

      Usuń
  3. za ile kurteczka?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger