SOMETHING NEW





Zniknęłam na ponad miesiąc. Musiałam zafundować sobie przerwę w blogowaniu, a to tylko po ty by zebrać więcej inspiracji, które przed miesiącem  mnie opuściły. Nie miałam ochoty dodawać wpisów, wszystko było totalnie bez pasji. Chyba byłam jedną z ofiar dołów jesiennych i czasu kiedy człowiek robi wszystko bezproduktywnie. Tak, najgorsze za mną, mam nadzieję, że będę rosnąć w siłach :)) Czekam na nowy aparat, bo ten naprawdę pozostawia wiele do życzenia..Być może zobaczę nowe cudeńko pod choinką na tegoroczne święta - było by perfekcyjnie. Zmieniłam nazwę bloga bo tamta według mnie była beznadziejna. Jest to kompletnie inna nazwa, ale jakoś urzekła mnie i słowo "ladybird" od podstawówki powoduje we mnie niewytłumaczalną radość :) "Diary" - mój blog jest bardziej pamiętnikiem i dlatego go piszę, a że jako tako lubię modę dodaję wpisy ze zdjęciami o takiej tematyce. Kończąc, jestem w stu procentach przekonana do nazwy i w końcu jest adekwatna do tego co robię.
 Miałam na sobie bardzo minimalistyczny outfit, a mianowicie prostą, szarą sukienkę, klasyczny płaszcz, który często kradnę siostrze :) Ukochane i najwygodniejsze kaloszki i chustę z modnym w tym sezonie motywem kraty. 


PŁASZCZ - ZARA
SUKIENKA - ZARA
KALOSZE - CASU.PL
SZAL - SECOND HAND

pics by  Michalina Stankiewicz

5 komentarzy:

  1. hejty powracajooo, bang

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujesz mnie, jestes bardzo slodka i urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego zdecydowalas sie na grzywke? Nie szkoda bylo ci sciac wlosow? Wedlig mnie o wiele korzystniej wygladasz teraz, ale ciekawi mnie czy sie nie balas:) twoj blog jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam jakiejś zmiany, a poza tym moje włosy beznadziejnie się układały :) Dziękuję!

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger